پنج تا از بهترین VPN ها در ایران


Admin Irantop شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

طی هفته های اخیر با توجه به محدودیت های ایجاد شده اینترنت در ایران و همزمان با کساد شدن کسب و کارهای اینترنتی، ما نیاز به VPN هایی داریم که با استفاده از آن بتوانیم نیازهای خود را مرتفع کنیم. این امر سبب شده تا استفاده از VPNها در ایران بسیار رایج شوند؛ زیرا محدودیت های زیادی در استفاده از اینترنت چه از سمت داخل و چه به واسطه تحریم های اعمال شده از سوی سایت های دیگر وجود دارد. 

با این حال بیشتر VPN¬ هایی که در ایران استفاده می¬شوند مخصوص موبایل و به ویژه سیستم¬ عامل اندروید می¬ باشند. از این رو و با توجه به تعداد بالای VPN ¬های مختلف و اینکه برخی از آن¬ها به سرعت از دسترس خارج می¬شوند، در این مقاله سعی کرده ایم که پنج VPN قوی اندرویدی را بررسی نماییم.

 

1. فیلترشکن Proton VPN
Proton VPN یک فیلترشکن قوی اندرویدی است که امنیت بالایی نیز دارد. این VPN، ترافیک اینترنت شما را از طریق یک تونل VPN رمزگذاری شده ارسال می کند. بنابراین رمز عبور و داده های محرمانه شما حتی از طریق اتصالات اینترنتی عمومی یا غیرقابل اعتماد نیز ایمن می مانند.
این VPN سوئیسی، فعالیت کاربر را ثبت نکرده و یا داده¬ها را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد. این سرویس VPN، بدون نظارت بر فعالیت شما، اینترنت ناشناس شما را فعال می¬سازد. همچنین Proton VPN موانع سانسور اینترنت را از بین برده و به شما این امکان را می دهد تا به هر وب سایت یا محتوایی دسترسی داشته باشید. از ویژگی¬های دیگر Proton VPN این است که بر خلاف سایر VPN های رایگان، هیچگونه تبلیغاتی به همراه نداشته و نیز سوابق مرورگرهای شما را نمی¬فروشد و نیز نسخه رایگان Proton VPN در اختیار عموم نیز قرار گرفته است. اگر می‌خواهید از حریم خصوصی آنلاین استفاده کرده و یا از سرعت بیشتر برخوردار شوید، بهتر است نسخه پولی و پریمیوم آن را تهیه کنید.

دیگر ویژگی این VPN، سرعت بالای آن است. به نحوی که یک شبکه سرور 10 گیگابیت بر ثانیه همراه با مجموعه منحصربه‌فرد فناوری‌های شتاب دهندهVPN ، می‌تواند سرعت این VPN را تا بیش از 400% بهبود دهد. الگوریتم پیشرفته کنترل جریان TCP شبکه که در این VPN قوی اندروید استفاده شده، عملکرد و ثبات اتصال بی¬نظیری را ارائه می¬دهد.

2. فیلترشکن hide me
فیلترشکن hide me که به معنی “مرا مخفی کن” است، از VPN های قوی و پر سرعت سیستم عامل های اندروید به شمار می رود. این VPN از امن ترین و سریع¬ترین پروتکل¬های VPN نظیر IKEv2  و OpenVPN پشتیبانی می¬کند. این VPN قوی اندروید رایگان بوده و تنها کافی است آن را دانلود کرده و پس از نصب و بدون محدودیت سرعت از تمامی سایت¬های فیلترشده در ایران بازدید کنید.

همانطور که گفته شد، این VPN از IKEv2 و OpenVPN پشتیبانی می¬کند که رمزگذاری داده های شما را حتی در اتصالات تلفن همراه ناپایدار، پایدار می¬سازد. این برنامه اتصال سریع را تضمین کرده و به شما امکان می‌دهد با سرعتی که هرگز تصور نمی‌کردید، از ویدیوها و بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.

 

3. فیلترشکن  Windscrib VPN
Windscrib VPN یک VPN قوی اندرویدی بوده که برای مسدود کردن تبلیغات، ردیاب‌ها، بازگرداندن دسترسی به محتوای مسدود شده بسیار مناسب بوده و به شما کمک می‌کند تا از حریم خصوصی خود محافظت کنید. استفاده از این VPN کاملاً رایگان بوده و در صورت ارائه یک آدرس ایمیل تأیید شده، حداکثر 10 گیگابایت پهنای باند در ماه ارائه می¬دهد.

با Windscrib VPN به راحتی می¬توانید از سایت¬های فیلتر عبور کرده و به تمامی سایت¬ها و محتواهای بلاک شده دسترسی پیدا کنید. کافی است فقط یکبار آن را نصب کنید و حساب کاربری خود را بسازید تا حداکثر 10 گیگابایت داده در ماه به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. علاوه بر اندروید، برای دسکتاپ و IOS نیز می¬توانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

4. فیلترشکن Betternet
Betternet VPN یک فیلترشکن قوی و نامحدود برای دستگاه¬های اندرویدی است. Betternet VPN آدرس IP شما را پنهان کرده، ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری می¬کند، Wi-Fi عمومی را به یک شبکه خصوصی امن تبدیل کرده و به رفع انسداد سایت ها، سرویس ها و برنامه های تلفن اندرویدی شما کمک می کند. 
بنابراین به صورت ایمن و ناشناس به محتوای محدود شده دسترسی خواهید داشت. دقیقاً مانند پروکسی Tor، این VPN برای مخفی کردن آدرس هایIP، دور زدن سانسور اینترنت، غلبه بر محدودیت¬های جغرافیایی و دسترسی به محتوای مورد نظر با بهترین امنیت اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، این VPN سرعت اتصال بسیار سریعتر و حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتری نسبت به  Torدارد.

5. فیلترشکن NORD
این VPN، اتصال شما به اینترنت را رمزگذاری کرده و بنابراین از وب سایت هایی که بازدید می کنید یا داده¬هایی که به اشتراک می گذارید، هیچ کس نمی¬تواند اطلاع یابد. همچنین این VPN، آدرس IP و مکان شما را پنهان می کند.
NordVPN بیش از 5200 سرور امن را در 59 کشور ارائه می دهد. شما می توانید به هر یک از آنها متصل شوید و بدون توجه به کشوری که هستید از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید. به کشور مورد نظر خود متصل شده و در عرض چند ثانیه به وب سایت¬های مختلف یا رسانه¬های اجتماعی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. با NordVPN، سریعترین VPN جهان امکان جستجوی سریع سایت دلخواه را در کمترین زمان خواهید داشت. با نصب VPN قوی اندروید NordVPN، با یک حساب کاربری و با استفاده از حساب کاربری خود می توانید به 6 دستگاه مختلف متصل شوید. این VPN برای ویندوز،IOS  و اندروید قابل نصب است.

سخن پایانی
VPN ها یا شبکه های خصوصی مجازی، از بهترین ابزار های امنیتی هستند که برای وبگردی می توان از آنها استفاده کرد. شرکت های تولید کننده این نرم افزارها همواره درصدد افزودن ویژگی های جدید و کارایی بیشتر آنها هستند. همچنین آنها در کشورهایی مانند ایران که سرانه استفاده از VPN در آنجا بسیار بالا است؛ در تلاشند تا توجه طیف بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کنند. در حال حاضر VPN های بسیار خوبی در بازار ایران وجود دارند که ما در این مقاله به بررسی 5 مورد از کاربردی ترین و مؤثرترین آنها اشاره کردیم. VPN هایی که در این مقاله به آنها اشاره گردید، هریک دارای مزایا و ویژگیهای خاص خود هستند و بنابراین کاربران با توجه به نوع نیاز خود می توانند از میان آنها انتخاب کنند.


شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید