۵ تا از محبوب ترین کانال های تلگرام


Admin Irantop پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
Telegram

تلگرام یه اپلیکیشن پیام رسانی فوری بر اساس "کلود بیس" هست که به محض انتشارش در سال 2013 خیلی محبوب شد. این برنامه در حال حاضر یکی از پرکاربردترین برنامه های اطلاع رسانی در جهان هست و شهرت کاملی بدست آورده. اخیراً، بعد از اینکه بلومبرگ  مجبور به حذف خبرنامه پیام رسانی خود از واتساپ شد، این شرکت تصمیم گرفت از تلگرام به عنوان پلتفرم اصلی خودش برای همین موضوع استفاده کنه و بیشتر محبوبیت این برنامه رو گسترش بده.
خیلی از کانال ها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارن. در ادامه 5 تا از محبوب ترین کانال های تلگرام رو می بینیم:

 

1. فیلمهای HD هندی
این کانال بخاطر به روزرسانی های مکرر در سریال های هندی و فیلم های بالیوود به محبوبیت رسیده. این کانال هر روز چندین هزار دنبال کننده کسب می کنه و در حال حاضر 5.01 میلیون دنبال کننده و به کاربران امکان می ده آخرین فیلم ها و سریال های تلویزیونی هندی که در هند محبوب هستن رو دانلود و تماشا کنن.

 

2. اخبار تلگرام
این کانال، کانال رسمی برنامه تلگرام هست. کاربران مکررا در مورد هرگونه به روزرسانی ، اخبار رسمی و آخرین اطلاعات مربوط به برنامه تلگرام مطلع میشن. این کانال در حال حاضر بیش از 3 میلیون مشترک داره.

 

3. فیلمهای انگلیسی هالیوودی نتفلیکس (2.7 + میلیون)
این کانال در برنامه تلگرام طرفداران زیادی داره. کاربرانی که دنبال جدیدترین فیلم ها برای تماشا هستن ، به آخرین فیلم ها و سریال های تلویزیونی مورد علاقه خود با لینک های مستقیم دسترسی پیدا می کنن. این پلتفرم همچنین در مورد آخرین فیلم ها و نمایش های موجود در Netflix و Amazon Prime Video اطلاعاتی رو ارائه می ده. مردم از مطالبی که توسط این کانال درج شده لذت می برن  چون رتبه بندی IMDB  برای فیلم ها که باعث میشه کاربران راحت تر بدونن یک فیلم چقدر خوب هست رو هم در اختیار اونها قرار می ده. اطلاعات مربوط به تعداد زیادی فیلم هم در این کانال به اشتراک گذاشته می شه.

 

4. نتفلیکس (580 هزار)
جالب اینجاست که اگرچه Netflix هیچ لینکی برای فیلم ها درج نمی کنه، اما یکی از محبوب ترین کانال های تلگرام هست. این کانال به روزرسانی های مکرر در مورد آخرین فیلم ها و سریال های تلویزیونی موجود در Netflix رو ارائه می ده. این کانال همچنین تصاویر سرگرم کننده از فیلم ها و نمایش های معروف رو به همراه حقایق جالب درباره بازیگران منتشر می کنه. همچنین می تونید لینک های مربوط به تریلرهای جالب فیلم رو در این کانال پیدا کنید. اگر دنبال لیست بهترین فیلم ها برای تماشا در Netflix هستین، این کانال مقالاتی رو ارائه می ده که انواع مختلفی از فیلم هایی رو که مردم به دنبال اون هستن ، نشون می ده. به عنوان مثال ، "بهترین فیلم های اکشن برای تماشا در این ماه"

 

5. بی بی سی فارسی
ایران کشوریه که یکی از بالاترین تعداد کاربران تلگرام رو در سرتاسر جهان داره. بنابراین ، منطقیه که بسیاری از محبوب ترین کانال های تلگرام به زبان فارسی هست. کانال خبری BBC فارسی جدیدترین اخبار رو برای مردم ایران ارائه می ده. اخبار ارائه شده توسط کانال شامل جدیدترین به روزرسانی های مربوط به اقتصاد ، اخبار محلی و اخبار جهانی هست. این کانال در حال حاضر بیشتر از 1.1 میلیون دنبال کننده در تلگرام داره.

 

نتیجه گیری
در این مطلب 5 تا از محبوب ترین کانال های تلگرام رو نام بردیم. اگرچه کانالهای مختلفی هر روز تحت عنوان کانال هایی که بیشتر دنبال شده اند، معرفی میشن ، اما این 5 کانال به نیاز های کاربرانشان پایبند هستن. محتوای جذاب ارائه شده توسط این کانال ها، باعث مراجعه مجدد افراد به اونها می شه.



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید