۵ محبوب ترین سرویس پخش اینترنتی


Admin Irantop پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
 

امروزه تو دنیا خیلی از مردم ترجیح میدن که به جای استفاده از سیستم محقر تلویزیون کابلی، پول بدن و از سیستم پخش اینترنتی استفاده کنن. هرچند هنوز تلویزیون کابلی ارزش خودش رو از دست نداده اما سیستم های پخش اینترنتی تنوع بیشتری برای دیدن برنامه ها دارن مخصوصا برای اونایی که به دنبال تنوع هستن. خیلی از این سرویس ها، برنامه های محبوب و اصلی دارن که توی هیچ سینما یا شبکه ی تلویزیونی پیدا نمی شه و فقط باید اون سرویس رو بخریم تا بتونیم ببینیم. با زیاد شدن هر ساله ی سرعت اینترنت، می تونیم حدس بزنیم که این سرویس های پخش اینترنتی قرار نیست از بینمون برن.

بر این اساس، در ادامه به چند سرویس معروف که در دسترس هستن نگاهی میندازیم.

 

1. نتفلیکس (Netflix)
این اسم تقریبا هم معنی پخش اینترنتی هست و این سرویس به سبب برنامه ها و گزینه های اصلی که تنوع زیادی هم دارن، تقریبا تبدیل شده به یه اسم خانوادگی تو کل دنیا. مشترکین نتفلیکس میتونن تقریبا هر هفته سریال ها و فیلم های جدید پیدا کنن. این پلتفرم تونسته حق پخش چندین برنامه ی تلویزیونی مثل Orange is the New Black یا Stranger Things رو هم بخره که البته خیلی معروفن.

هزینه ی اشتراک نتفلیکس بر اساس موقعیت جغرافیایی فرق داره اما چند تا گزینه هم برای کسایی داره که پول زیادی ندارن.

 

2. آمازون پرایم (Amazon Prime Video)
اگه تا حالا برای سرویس های آمازون پرایم اشتراک گرفتین پس حتما پرایم ویدئو باید توی لیست سرویس های پخش اینترنتی شما باشه. داخل پرایم ویدئو تنوع خیلی زیادی از سریال ها و فیلم های معروف و داغ هست که به طور خاص خیلی از فیلم های قدیمیِ محبوب و پرطرفدارارو هم داره. این پلتفرم این قابلیت رو هم در اختیار مشترک می ذاره که برنامه ی مورد نظرشو دانلود کنه تا موقعی که به اینترنت دسترسی نداره، هر وقت دلش خواست بتونه اونارو ببینه.

 

3. هولو (Hulu)
هولو یه شبکه ی عالی برای اونایی هست که می خوان سریال یا برنامه ی مورد علاقشونو داغِ داغ و همزمان با روی آنتن رفتن ببینن. این پلتفرم شامل هزاران محصول جدیده و به همین دلیل مردم سرویسهاشو که قیمت مناسبی داره به بقیه سرویس ها ترجیح میدن. هولو همچنین سریال های کلاسیکی مثل Seinfeld رو داره و همینطور گه گاهی سریال های معروفی رو منتشر می کنه مثل The Handmaid’s Tale یا The Path.

هولو قراره فیلم های جدیدیو وارد بازار کنه که بزودی پخش می شن مثل How to Train Your Dragon: The Hidden World یا Trolls 2 که قطعا توجه طرفدارای جوان تر رو به خودش جلب می کنه.

 

4. یوتیوب تی وی (YouTube TV)
به تازگی یوتیوب یه سرویس پخش اینترنتی اختصاصی خودش رو هم به راه انداخته به نام یوتیوب تی وی که بهترین راه برای جا نموندن از تلویزیون آنلاین هست. این پلتفرم کانال های بسیاری رو میزبانی می کنه مثل MSNBCT، ESPN، FX، Bravo، Fox News، Disney، Fox Sports، National Geographic. این پلتفرم هنوز در حال گسترش هست و بینندگان توقع دارن که کانال های خیلی بیشتری به زودی اضافه بشن.

 

5. اسلینگ تی وی (SlingTV)
اسلینگ تی وی هم یکی دیگه از گزینه های پخش زنده ی تلویزیونی هست که برای اونایی مناسبه که می خوان کانال های به انتخاب خودشون رو تماشا کنن. بسته ی اولیه ی این سرویس شامل 30 پیشنهاد کابلی هست مثل A&E، TBS، The Food Network. این پلتفرم همچنین چندین پیشنهاد ارتقا یافته ی دیگه هم برای اونایی داره که به دنبال تنوع بیشتر می گردن. به علاوه یه گزینه ی عالی برای طرفدارای ورزش هست چونکه با بسته ی افزودنی مخصوصش، بازی های خارج از بازار رو هم پخش می کنه.

 

نتیجه گیری
سرویس های پخش اینترنتی به سرعت دارن رشد می کنن و مردم قراره گزینه ها و پیشنهادات بهتری رو درخواست کنن. این پنج سرویسِ محبوبِ پخش اینترنتی، جزو بهترین های عرصه ی خودشون هستن. همین الان یه سری بهشون بزنید.



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید