پنج کانال پربازدید آپارات


Admin Irantop شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

کلمه آپارت شما را یاد چه چیزی می اندازد؟ شاید از زبان پدربزرگ مادربزرگ ها شنیده باشید یا در فیلم های قدیمی دیده باشید یا حتی علاقه شخصی شما به سینما و فیلم سبب شده تا با آپارات و آپاراتچی آشنا شوید. پیشتر از اینکه سینماها، فیلم ها را به شکل دیجیتالی پخش کنند؛ این کار در تخصص گروه خاصی بود که با دستگاهی به نام آپارات کار می‌کردند. این دستگاه برای پخش فیلم ها مورد استفاده قرار می گرفته است. 
اما امروز بنا نیست درباره این دستگاه صحبت کنیم بلکه می خواهیم تا درباره یکی از پرطرفدارترین سایت های ایرانی صحبت کنیم که قطعاٌ نام آن را شنیده اید یا حداقل یک بار ویدیویی را در آن تماشا کرده اید. Aparat.com یکی از قدیمی ترین پلتفرم های تماشای ویدیو ایرانی است که خیلی ها آن را یوتیوب ایرانی می دانند!
در مقاله امروز با هم پرطرفدارترین کانال های آپارات را بررسی میکنیم و سعی می‌کنیم از مسیر افزایش فالوور و بهبود وضعیت آنها اطلاعاتی کسب کنیم. امیدواریم خواندن این مقاله برای شما مفید واقع شود. 
با ما همراه باشید.

 

کدام کانال در آپارات پرطرفدار تر است؟
با ورود به صفحه اصلی آپارات شما با ویدیوهای متفاوتی رو به رو می‌شوید که هر کدام تعداد بازدیدکننده یا لایک بالایی دارند و این ویدیوها بسته به مناسبت آن روز خاص تغییر خواهند کرد. البته نباید درآمد این کانال ها را نیز فراموش کرد. شما به عنوان تولیدکننده محتوا با داشتن تعداد مشخصی دنبال کننده و تعداد ساعات بالای تماشا، به ازای هر ساعت بازدید از ویدیوهایتان میتوانید درآمد کسب کنید. همین امر سبب می شود افراد زیادی و خصوصا جوانان برای کسب این درآمد شروع به تولید محتوای ویدیویی کنند. در ادامه لیستی آماده کرده ایم از 5 کانالی که در آپارات پر طرفدار محسوب می شوند و تعداد دنبال کننده و لایک بالایی دارند.

 

معیار پربازدید بودن در آپارات چیست؟
شاید باورش سخت باشد اما ویدیوهایی در آپارات وجود دارند که بیش از 30 میلیون بار دیده شده اند! کانال هایی که این ویدیوها را پست کرده اند، اغلب انواع مختلفی از ویدیوها را به اشتراک می گذارند بنابراین می توان آنها را کانال های عمومی دانست و نه تخصصی. بنابراین اگر در لیست زیر کانال های عمومی را مشاهده کردید، تعجب نکنید! 
همچنین با مراجعه به بخش "کانال های رسمی آپارات، با کانال هایی که بازدیدکنندگان بالایی دارند و موفق به دریافت تیک رسمی آپارات شده‌اند می توانید آشنا شوید و از کانال های پرطرفدار در آپارات اطلاعات کامل تری به دست بیاورید. 

1. کانال های گیم
بازی های ویدیویی جهان ما را فرا گرفته اند! پس تعجبی ندارد که در این لیست نامی از کانال های بازی ببینید. این کانال ها اغلب به استریم بازی های پر طرفدار مانند call of duty و یا the last of us و یا ماینکرفت می پردازند. این کانال ها برای برنده شدن حقه هایی به شما یاد می‌دهند و درباره پس زمینه ساخت هر بازی اطلاعات جالبی ارائه می‌دهند. طبیعی است که تعداد این کانال ها بالا خواهد بود و طیف های مختلفی از افراد از دنبال کنندگان این کانال ها به شمار می روند. در ادامه نام چند کانال گیم که دنبال کننده بالای 130 هزار نفر دارند، به همراه لینک کانال‌های این افراد، ارایه شده است:
کانال عموبیگ با 177 هزار دنبال کننده به آدرس https://www.aparat.com/BoHBiG
کانال ALI CO MIX با 151 هزار دنبال کننده https://www.aparat.com/AliComiX
کانال مهدی بیزبکسر با 139 هزار دنبال کننده https://www.aparat.com/mahdi.bizixer
کانال REST IN PEACE با نزدیک به 140 هزار دنبال کننده که هر شب استریم برگزار می‌کند 
https://www.aparat.com/rest_in_peace
کانال عمو بیگ در آپارات 
 
2. کانال‌های اختصاصی آپارات 
شاید خاطرتان باشد بار اولی که اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کردید، به شما لیستی از پیج هایی برای دنبال کردن، پیشنهاد شد که در صدر این لیست نام اکانت اینستاگرام، می درخشید! عینا این اتفاق برای آپارات نیز تکرار می شود. کانال آپارات که با تیک سبز مشخص شده است، دارای ویدیوهایی با بازدید بیش از 25 میلیون است و تبلیغات آپارات یا محتواهای جذاب روزانه در آن منتشر می شود. 
البته بیشتر این ویدیوها جنبه تبلیغاتی داشته و به پروموت سرویس تبلیغات می‌پردازد. شاید شما این بازدید بالا را نوعی رانت بدانید، البته ممکن تا حدی حق با شما باشد. اما دور از انصاف است اگر کیفیت ویدیوهای تولید شده توسط آپارات که از زیر مجموعه های گروه صباویژن است را از یاد ببریم. همین کیفیت، ترکیب تصاویر و صدای جذاب گوینده یا موزیک های حماسی و پرهیجان استفاده شده روی ویدیوها، سبب شده این کانال در لیست پربازدیدترین کانال های این سایت قرار بگیرد. در حال حاضر آپارات دارای چند زیر مجموعه است : 
آپارات اسپرت با 56 هزار دنبال کننده و میانگین بازدید 58 میلیون https://www.aparat.com/AparatSport
در این کانال خلاصه بازی های فوتبال از همه جای دنیا و تمامی بازی های مهم قرار می‌گیرد. 
آپارات کودک /https://www.aparatkids.com و آپارات گیم https://www.aparat.com/game نیز که هر کدام آدرس اختصاصی خود را دارند، فضایی متناسب با نیاز مخاطبان خود فراهم کرده و بسیار پربازدید و محبوب می باشد. 
آپارات اسپرت
 
3. کانال زومیت و زومجی
این دو کانال که وبسایت هایی با همین نام نیز دارند، سالهاست در فضای وب حضور داشته و به مخاطبان ثابت شده اند. بنابراین دور از انتظار نیست که افراد زیادی آنها را دنبال کنند. کانال زومجی با نزدیک به 109 هزار دنبال کننده در هر روز به انتشار محتوای جالبی میپردازد که اصلاحا به آنها زیر ذره بین می گوید. در این کانال انوع سریال ها و بازی ها تحلیل و بررسی میشوند. زومجی را در ادرس زیر خواهید یافت: https://www.aparat.com/zoomg
کانال زومیت یا دنیای فناوری نیز 97 هزار دنبال کننده دارد و روزانه اخبار مربوط به دنیای فناوری را ارایه می دهد و با کمک از اتفاقات روزمره، گجت هایی را معرفی میکند تا زندگی ما راحت تر شود. زومیت را می توانید در آدرس زیر بیابید: https://www.aparat.com/zoomit
کانال زومیت در آپارات
 
4. کانال فیلیمیو 
فیلیمو که یک پلتفرم پخش ویدیو در سطح خانگی است، با پخش کردن تریلر و تیزر سریال های جدید یا یادآوری سریال های قدیمی خود در آپارات به تبلیغات گسترده مشغول بوده و نزدیک به 6 میلیارد بازدید دارد! البته تعداد دنبال کنندگان این کانال به عدد 66 هزار نفر می‌رسد. این تعداد بالای بازدید، نشان از موفق بودن تبلیغات در آپارت دارد، بنابراین شعار "با ما دیده شوید" ، حقیقتا شعار غلطی نیست! کانال فیلیمو در آپارات به آدرس زیر است : https://www.aparat.com/filimo
کانال فیلیمو در آپارات 
 
5. کانال های عمومی
همانطور که بالاتر اشاره کردیم، نمیتوانی نامی بهتر از کانال های عمومی برای این دسته بندی انتخاب کرد. چرا که کانال های این زیرمجموعه هر ویدیوی را ممکن است پخش کنند؛ از آشپزی تا حیات وحش! در ادامه نام چند کانال عمومی پربازدید را با هم مرور خواهیم کرد:
از دانلود و مشاهده کارتون باب اسفنجی تا آموزش گام به گام نقاشی، این کانال به طور متوسط نزدیک به 100 هزار بازدید کننده دارد و در حال حاضر نزدیک 65 میلیون بازدید دارد. کانال my kids tv با به اشتراک گذاشتن محتوای انیمیشن 24 هزار دنبال کننده دارد. این کانال را در آدرس زیر خواهید یافت: https://www.aparat.com/karaparat
کانال آپارات گرام به آدرس https://www.aparat.com/Multimedia2020 نزدیک به 321 میلیون بازدید ویدیویی دارد و از کلیپ های طنز پرداز اینستاگرامی، سرنا امینی تا آشپزی را به اشتراک می گذارد. 
کانال آپارات گرام
 
جمع بندی
از آن زمان که آپاراتچی یک عنوان شغل مطرح بود تا امروز که وبسایت آپارت یکی از پربازدیدترین ویترین های ایرانی تلقی میشود و نزدیک به 60 میلیون نفر مخاطب دارد، محتواهای ویدیویی اعم از فیلم ها، سریال ها یا ویدیوهای جذابی که قبلا در شو رنگارنگ پخش میشد و امروزه در اینستاگرام و توییتر به اشتراک گذاشته می شود، اهمیت بسیاری برای انسان ها داشته است. 
در این مقاله به بررسی چندین کانال پرطرفدار آپارات پرداختیم. اما به نظر می رسد صنعت بازی¬سازی با اختلاف در صدر تمامی این طبقه بندی ها می درخشد. بنابراین اگر استریمر هستید یا ساعات زیادی را پای بازی های ویدیوی میگذارنید، از آپارات به عنوان یک منبع درآمد غافل نشوید. 
در ایران تاپ 5 با ما همراه باشید تا درباره موضوعات روز جهان، از لایف استایل تا سفر و زیبایی، اطلاعات به دست بیاورید. در اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کرده و پیج ما را به دوستان خود معرفی نمایید. 
ممنونم که تا انتهای این مقاله همراهمان بودید. در بخش کامنت به ما بگویید کدام یکی از کانال های معرفی شده را می شناخته اید؟ شما چه کانال پرطرفدار دیگری در آپارات می شناسید که نامش در این لیست خالی است؟ 
 


شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید