پنج ابزار AI تولید محتوا


Admin Irantop یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

افزایش روزمره شبکه های اجتماعی سبب شده هر کدام از ما به نوعی تولید کننده محتوا باشیم. در سال‌های اخیر، پلتفرم‌های تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، شیوه تولید محتوا را برای کسب‌وکارها و افراد متحول کرده‌اند. این پلتفرم ها برای تولید محتوای با کیفیت بالا، جذاب و شخصی سازی شده در مقیاس بزرگ، از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشینی استفاده می کنند. 
هوش مصنوعی، با سرعت هرچه بیشتر، جایگاه خود را میان ما پیدا می‌کند و با پیشرفت هر دقیقه‌ای خود، هر ناممکنی را ممکن می‌سازد. حتما شما هم در شبکه‌های اجتماعی گوناگون از جمله توییتر، اینستاگرام و خصوصا لینکدین با پست هایی رو به رو شده باشید که به معرفی پرکاربردترین ابزارهای AI پرداخته‌اند. اما این اطلاعات پراکنده ممکن است، منجر به سردرگمی شما شود. در اینجا پنج مورد از بهترین پلتفرم های تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی را برایتان لیست کرده‌ایم. بنابراین چنانچه تولیدکننده محتوا هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

copy.ai
Copy.ai یک پلتفرم محبوب تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای تولید محتوای با کیفیت بالا و برای اهداف مختلف از پردازش زبان طبیعی استفاده می کند. این وبسایت می تواند به مشاغل مختلف و افراد با تخصص های گوناگون کمک کند تا هر چیزی را ایجاد کنند؛ از توضیحات محصول و پست های وبلاگ گرفته تا تبلیغات رسانه های اجتماعی یا به اصطلاح کپشن نویسی و حتی ایمیل های تبلیغاتی! Copy.ai برای تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده‌ها و تولید محتوای مرتبط و شخصی‌شده، از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که این محتواها با لحن و سبک برند کاربر مطابقت دارند. 
شرکت ها و سازمان های بزرگی مثل مایکروسافت و نستله برای تولید محتواهای متنی خود، از این وبسایت استفاده می کنند. همین امر ممکن است به شما این امیدواری را بدهد که با یک زبان ماشینی و بی احساس طرف نیستید! در ادامه تصویری از صفحه اصلی این وبسایت می بینید. 
wordsmith
Wordsmith یکی از پلتفرم های تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای خودکار کردن فرآیند نوشتن، از تولید زبان طبیعی استفاده می کند. از Wordsmith می توان برای ایجاد هر چیزی از مقالات خبری و توضیحات محصول گرفته تا ایمیل های شخصی و گزارش های مالی استفاده کرد. Wordsmith به ویژه برای مشاغلی مفید است که نیاز به تولید حجم زیادی از محتوا به طور منظم دارند، زیرا محتوایی که ساعت ها یا حتی روزها برای نویسندگان وقت می گیرد را می تواند ظرف چند دقیقه تولید کند. این وبسایت با شعار روزی یک کلمه A.WORD.A.DAY حتی توانسته توجه یکی از بزرگ ترین و معروف ترین رسانه های جهان یعنی نیویورک تایمز را به خود جلب کند و با افتخار این موضوع را در صفحه اصلی خود بیان کرده است.
در ادامه یک صفحه از این وبسایت را مشاهده می کنید. 
Articoolo
Articoolo یک پلتفرم تولید محتوا است که برای تجزیه و تحلیل موضوع کاربر و تولید یک مقاله منحصر به فرد و با کیفیت، از الگوریتم های یادگیری ماشینی استفاده می کند. از Articoolo می توان برای ایجاد محتوا برای اهداف مختلف از جمله پست های وبلاگ، توضیحات محصول و مقالات خبری استفاده کرد. برای استفاده از این وبسایت لازم است در این وب سایت یک اکانت بسازید که این کار را با استفاده از ایمیل یا اکانت گوگل میتوانید انجام دهید. قابلیت جالب دیگری که این وبسایت در اختیار شما قرار می دهد، امکان بازنویسی مقالات و متونی است که پیشتر نوشته شده اند اما به هر دلیل لازم است مجدداً بازنویسی شوند. اگر شما تولید کننده محتوایی با پروژه های بسیاری هستید یا در صنعتی فعالیت می کنید که نیاز به حجم بالایی از محتوای متنی دارید، یک بار به ARTICOLO اعتماد کنید. 

Hugging Face

Hugging Face یک پلتفرم ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی منبع باز است که برای پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی، طیف وسیعی از ابزارها را ارائه می دهد. از Hugging Face می توان برای ایجاد ربات های چت، تجزیه و تحلیل داده های متنی و تولید پاسخ های زبان طبیعی استفاده کرد. Hugging Face مخصوصاً برای مشاغلی مفید است که می خواهند چت ربات های شخصی یا دستیارهای مجازی ایجاد کنند که می توانند به مشتریان در سوالاتشان کمک کنند یا توصیه های محصول را ارائه دهند. با توجه به زمان گیر بودن این موضوع و نیاز به تجربه بسیار بالایی که انسان ها برای پاسخگویی به سوالات نیاز دارند، از لحاظ زمانی، نیروی انسانی و هزینه های تمام شده، وجود چنین ربات هایی قطعاً به صرفه خواهد بود. البته این وبسایت تا حدی نیاز به پیشینه کمی از برنامه نویسی دارد. ممکن است در برخورد اول کمی گیج شوید، اما اگر تجربه کد زدن ندارید نگران نباشید، با تجربه کردن و آزمون و خطا، خواهید آموخت. 

RYTR.ME
این وبسایت قابلیت های غیر قابل باوری دارد که استفاده از آنها به شما احساس روی ابرها راه رفتن میدهد، چرا که کار شما را بسیار ساده می سازد! قابلیت نوشته شدن یک متن ثابت به سه شکل مختلف و بیان لحن های مختلف از دوستانه تا رسمی یا حتی ورزشی از دیگر ویژگی هایی است که این وبسایت پیش روی شما می‌گذارد. 
البته اگر در ایران حضور دارید، متاسفانه باید بدانید که این وبسایت فیلتر شده است و برای استفاده از آن لازم است بر روی سیستم یا گوشی هوشمند خود VPN داشته باشید. ما از تجربه استفاده از وبلاگ نویسی این سایت برای زبان فارسی رضایت داشتیم، البته مدنظر داشته باشید که لازم است کلمات کلیدی خود را به انگلیسی وارد سایت کنید تا نتیجه ای که دوست دارید، به دست آورید. 
جمع بندی
از اهمیت تولید محتوای شخصی و یونیک هرچه بگوییم کم است. این امر هم به بیشتر دیده شدن شما در فضای مجازی کمک میکند و هم باعث بهبود وضعیت سئو سایت شما می‌شود. در نتیجه ممکن است زمان و منابع کافی برای تولید محتوا در این ابعاد را نداشته باشیم. در نتیجه میتوانیم از هوش مصنوعی و پلتفرم های تولید محتوا استفاده کنیم. 
چه به دنبال ایجاد پست‌های وبلاگ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یا توضیحات محصول باشید، پنج پلتفرمی که در این مقاله معرفی کردیم، طیف وسیعی از ابزارها و ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که در دستیابی به اهداف تولید محتوا می توانند به شما کمک کنند.
امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید واقع شده باشد.


شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید