معرفی 5 صرافی رمز ارز معروف در ایران


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مقدمه
دنیای جذاب بیت کوین، ترید کردن، اتریوم، تتر، شیبا و سایر کوین‌ها و توکن‌هایی که حتما تا به امروز حداقل یک بار اسم آنها را شنیده‌اید، بسیار وسیع است. هر فردی برای یادگیری تریدینگ به سراغ یک روش خاص که مطابق با شخصیت او است، می‌رود. برخی هم تنها از دور تماشاگر این بازی هستند که پر از بازیکنان با اهداف مختلف است. 
در رشته مقاله‌هایی که در رابطه با رمز ارز در سایت ایران تاپ فایو منتشر می‌کنیم، امروز به سراغ معرفی 5 صرافی رمز ارز معروف در ایران رفته‌ایم که تا به امروز سابقه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند و بنابراین می‌توانند امین خوبی برای نگهداری پول‌ها و دارایی‌های دیجیتال شما باشند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با هم این نام‌ها را بشناسیم و چنانچه به دنبال سرمایه گذاری در زمینه کریپتو هستیم، درگیر سات‌های فیک و اصطلاحا پانزی نشویم. 

5 صرافی دیجیتال ایرانی را بشناسیم 

 

1. نوبیتکس 
این لیست را با نام باسابقه‌ترین و معروف‌ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران آغاز می‌کنیم. نوبیتکس یکی از نخستین صرافی‌های رمز ارز فعال در ایران محسوب می‌شود که فعالیت خود را از اسفند 1396 آغاز کرد. 
امروزه نوبیتکس بیش از 270 نفر کارمند دارد که شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام نوبیتکس لایف در جریان نحوه کار ابن افراد و زندگی‌ای که در این فضا جریان دارد، قرار بگیرید. 
نحوه کار با پنل نوبیتکس بسیار ساده است و شما به راحتی یک کلیک می‌توانید باقی مانده حساب خود را تبدیل به تومان کرده و در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید. این صرافی که وابسته به بانک آینده است، به شما این قابلیت را می‌دهد که با افزودن شماره شبا بانک آینده، کمتر از نیم ساعت ریال‌های موجود در کیف پول خود را به کارت بانکی‌تان انتقال دهید. 

2. والکس 
انیمیشن وال-ای WALL-E را تماشا کرده‌اید؟ پس قطعا با موضوع اصلی به کار رفته در ساخت هویت بصری این صرافی آشنا هستید! والکس که همواره در تلاش بوده تا با پیشتاز بودن در ارایه آفرهای بازاریابی به مشتریان خود، آن‌ها را به برند خود وفادار بسازد، این روزها با داشتن بات‌های معامله گر به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی و تلفیق آن با بازارهای مالی، درآمد و سود مطلوبی کسب کنید. 
اگر همین امروز به والکس مراجعه کنید، احراز هویت انجام داده و شروع به ساخت اولین ربات معامله‌گر خود بکنید، صد هزار شیبا به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. همچنین این صرافی در تمامی شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و سعی می‌کند شما را در جریان اخبار و اتفاقات روز دنیای کریپتو قرار دهد. 
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که صرافی دیجیتال والکس در اختیار شما قرار می‌دهد، برخورداری از ویژگی گوش به زنگ بودن است، به این معنا که شما به سادگی و بدون نیاز به چک کردن دائمی کندل‌ها (نمودارهای تغییرات قیمت) می‌توانید از تغییرات قیمت‌ها آگاه شوید تا بتوانید معاملات سودآوری را صورت دهید! 


3. تترلند
این صرافی را می‌توان در نیچ مارکت (niche market) بازار رمز ارز، نخستین دانست. صرافی تترلند همانطور که از نامش پیداست از ابتدا به فروش تتر به میزان بالا و با قیمت مناسب تاکید داشت و به همین خاطر توانست در ابتدای فعالیت خود، میزان قابل توجهی از مشتریان را با خود همراه کند. 
کاربری آسان این وبسایت، کاربرپسند بودن و برخورداری از یکی از بهترین قیمت‌های تتر، برای کسانی که به دنبال تبدیل دارایی خود به سرمایه دیجیتال هستند، این صرافی را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است. 
جالب است بدانید در گزارشی که تترلند در انتهای سال 1401 منتشر کرده است، تعداد نصب اپلیکیشن‌های این صرافی از یک میلیون عبور کرده است. 
آمارها حاکی از آن است که تعداد کل کاربران کریپتو در ایران 12 میلیون نفر است، پس می‌توان گفت این تعداد نصب برای تترلند موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. 
 

 

 

 

4. آبان تتر 
برای معرفی چهارمین نام این لیست به سراغ معرفی صرافی‌ای می‌رویم که در نمایشگاه الکامپ که اخیرا در خرداد 1402 برگزار شد، سر و صدای زیادی برپا کرد. 
آبان تتر خود را اینگونه معرفی می‌کند:
آبان‌تتر در سال ۱۳۹۷ توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شد و در ادامه با بهره گیری از تیمی جوان، خلاق و علاقه مند مسیر رشد را ادامه داد. آبان‌تتر در ابتدا با هدف سهولت در خرید و فروش ارز تتر برای کاربران ایرانی پایه‌گذاری شد و پس از مدتی پرمعامله‌ترین رمز ارزهای جهانی نیز به این پلتفرم افزوده شد و متناسب با درخواست کاربران، به صورت دوره‌ای ارزهای جدید نیز به این پلتفرم اضافه می شود. از جمله نکات جالب درباره آبان تتر، می‌توان به امنیت بالای این پلتفرم و همچنین نداشتن محدودیت واریز و برداشت در انجام معاملات اشاره کرد. آبان تتر توانسته است احساس امنیت و اعتماد را در مشتریان خود پدید آورد و به همین سبب سهم بازار درخوری را به خود اختصاص دهد. شما تجربه کرد با این پلتفرم را داشته‌اید؟ نظرتان درباره آبان تتر چیست؟
 

 

 

5. صرافی تبدیل 
با ورود به صفحه اصلی سایت تبدیل که یک صرافی دیجیتال تقریباً جدیدی است، نخستین بنری که توجه شما را به خود جلب می‌کند، برداشت آنی و کسب درآمد رایگان است. 
کد معرفی یا رفرال کد، یک کد یکتا است که شما با استفاده از آن می‌توانید دوستان و آشنایان خود را به صرافی‌های دیجیتال مختلف دعوت کنید تا کسب درآمد داشته باشند و همچنین با حضور هر فرد جدید در زیر مجموعه شما، بخشی از درآمد آن‌ها به شما نیز تعلق می‌گیرد.
در حال حاضر بیش از 2700 رمز ارز مختلف در صرافی تبدیل لیست شده است که دست شما را برای ترید و انتخاب باز می‌گذارد. نمی‌توان از این صرافی نام برد اما درباره تبلیغات گسترده این کمپانی صحبت نکرد. این روزها تمامی جایگاه‌های تبلیغاتی گوگل را به خود اختصاص داده‌اند و در حال جذب مشتری هستند. 
دیگر جذابیتی که این صرافی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می‌دهد، راهنمای گام به گام و وبلاگ فعالی است که به روز ترین اطلاعات را در اختیار شما گذاشته است تا بتوانید با اطلاعات دقیق و نگاهی درست سرمایه گذاری انجام دهید. 
 

 

سخن آخر
در جهانی که هر روز موضوع جدیدی برای رونمایی دارد و تورمی که در حال حاضر گریبان‌گیر کشور عزیزمان شده است، طبیعی است افراد به دنبال راه‌هایی برای حفظ سرمایه و افزایش آن باشند. گسترش روز افزون صرافی های کریپتویی و جذب تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این حوزه، پاسخ به همین نیاز بود. 
اما این روزها که تب رمز ارز حسابی داغ شده است، ممکن است پیدا کردن صرافی قابل اعتماد، با پرداخت به موقع و اطمینان از هک نشدن، کار دشواری به نظر برسد، به همین دلیل در مقاله امروز 5 مورد از قابل اعتماد ترین و معروف ترین صرافی های رمز ارز در ایران را بررسی کردیم.
شما تجربه کار با کدامیک از این پلتفرم ها را دارید؟ به طور کلی در دسته مخالفین کریپتو قرار می‌گیرید یا موافق کار با این نوع سرمایه گذاری ها هستید؟
خوشحال می‌شویم نظرات شما بدانیم.
ما در ایران تاپ فایو به بررسی موضوعات روز دنیا از استایل و سفر گرفته تا رمز ارز و سرمایه می‌پردازیم. ما را در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید تا نخستین نفری باشید که خواننده پست‌های ما هستند. 


شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید