۵ بازی اندرویدی جذاب ایرانی


Admin Irantop پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

هر ساله شاهد منتشر شدن شماری از بهترین بازی های ایرانی برای گوشی های اندروید هستیم. گاهی اوقات نیز این بازی ها از منظرهای مختلف با دیگری بازی های خارجی برابری می‌کنند. پیشرفت این بازی های اندرویدی چه در زمینه جلوه‌های بصری و چه در زمینه گیم پلی و گرافیک قابل تحسین بوده است. 

اگر قصد دارید بهترین بازی های ایرانی موبایلی را بشناسید، باید بدانید که در این زمینه بازی های بسیاری انتشار یافته است که از گیم پلی و طراحی خوبی نیز برخوردار هستند. ما قصد داریم در این مقاله  شمارا با 5 مورد از پرطرفدارترین این بازیها آشنا  کنیم. شما هم اگر از دوستداران بازی های ایرانی برای موبایل هستید، باید بدانید که این موارد جزو بهترین ها هستند.

 

1. آمیرزا
بازی آمیرزا که در سال ۹۶ توانست عنوان برترین بازی سال را کسب کند. در اینجا با یکی از بهترین بازی‌های ایرانی بازار مواجهیم که توانسته به بیش از ۱۰ میلیون نصب در بازار برسد و دل تمام کاربرانش را به دست بیاورد.

آمیرزا بازی متفاوت، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت می‌کند. هدف این بازی، پیدا کردن کلمات موردنظر از بین حروف بهم ریخته شده است. دانلود بازی آمیرزا با توجه به حجم نسبتاً کم و وجود بیش از ۱۵۰۰ مرحله، می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند.

 

2. پاپالند
پاپالند با روایت‌داستانی و طراحی بصری متفاوت و گیم‌پلی خوبش گزینه‌ خوبی برای طرفداران بازی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. داستان بازی پاپالند که جزو بهترین بازیهای موبایل ایرانی محسوب می‌شود  با یک نقاشی به وسیله مداد سیاه آغاز می‌شود. به علت قیچی، کاغذ نقاشی به چند قسمت تقسیم شده و هر تکه قسمتی از دنیای «پاپالند» می‌شود. 

در همین حین شخصیت‌هایی با نام کله‌ها در دنیای این بازی ایرانی ساکن می‌شوند. اما حضور بیگانگان سکونتشان را مختل می‌کند. گیم‌پلی بازی موبایل کودکانه ایرانی پاپالند ساده است؛ شما در نقش یک‌سری کله قرار دارید و همواره باید مراقب باشید تا طعمه بیگانه‌ها نشوید. با وجود این می‌توان گفت همین گیم پلی در میان بازی های موبایلی ایرانی لذت ویژه و مخصوص خود را داراست.
پاپالند یک بازی ایرانی برای آیفون و اندروید بوده که مانند نام خود از وقایع عجیبی برخوردار است. بهره مندی از خط داستانی متفاوت در بازی سبب شده تا شرکت سازنده بدنبال طراحی و صداگذاری متفاوتی به نسبت بازی های مشابه باشد تا بتواند گیم پلی نوآورانه ای را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

 

3. اسپلش تون
بازی اسپلش تون موفق شده است نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایرانی شود. این بازی ویدیویی که جزو بهترین بازی های موبایل ایرانی است، توسط استودیوبازی سازی سیمرغ طراحی شده است. در این پرطرفدارترین بازی ایرانی اندروید باید یک چاقو را به دست گرفته و آن را با نشانه‌گیری قبلی روی موجودات دایره‌ای پرتاب کنید. با پیشروی در مراحل اسپلش تون، گیم‌پلی نیز سخت‌تر شده و هدف‌گیری‌هایتان باید درست‌تر از قبل باشند. 

گیم‌پلی بازی اسپلش تون به شیوه‌ای طراحی شده است که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. علاوه بر این‌ها بازی در بخش افکت‌های صوتی نیز موفق عمل کرده و در کل یک بازی ایده‌آل برای گیمرهای ایرانی محسوب می‌شود.

 

4. انتقام کرگدن
انتقام کرگدن از جهت‌های مختلف یک بازی سرگرم‌کننده، جذاب و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. در این بازی که جزو برترین بازی های ایرانی اندروید محسوب می‌شود، در نقش کرگدنی ظاهر می‌شوید که باید از شکارچی‌ها که به صورت غیرقانونی دوستانتان را شکار می‌کنند انتقام بگیرید. گیم‌پلی این پرطرفدارترین بازی ایرانی اندروید، جذاب و طراحی بصری آن نیز چشم‌نواز است. 

شاید تنها نقطه ضعف بازی در این باشد که ‌گیم‌پلی آن پس از مدتی خسته‌کننده می‌شود. با این وجود اگر به بازی‌های ژانر رانر (Runner) علاقه‌مند باشید بازی انتقام کرگدن را حتما امتحان کنید؛ عنوانی که در میان بازی های اکشن ایرانی گوشی و عناوین مشابه دیگر برند خاص خود را بر جای گذاشته است. در بازی انتقام کرگدن و با پشت سر گذاشتن دشمنان، مجوز حضور در مراحل بعدی را کسب می کنید.

 

5. دنده دو کلاسیک
پنجمین بازی در این لیست بازی ایرانی دنده دو کلاسیک است که توسط استودیو ارکا گیمز ساخته و منتشر شده است. گرافیک بازی دنده دو کلاسیک که جزو بهترین بازیهای موبایل ایرانی است، فوق العاده است و صداگذاری بازی نیز خوب انجام شده است. در مورد شخصی‌سازی ماشین‌ها هم سازندگان عملکرد قابل قبولی ارائه کرده‌اند و قابلیت شخصی‌سازی ماشین‌های کلاسیک حس‌و‌حال خاصی به بازی داده است. از سوی دیگر گیم‌پلی بازی از جهت‌های مختلف قابل‌قبول است؛ اما جای پیشرفت نیز دارد. به طور کلی بازی دنده دو کلاسیک از جمله عناوینی است که پیشرفت بازی‌های مسابقه‌ای ایرانی را در گوشی‌های هوشمند به نمایش می‌گذارد؛ پیشرفتی که باید ادامه پیدا بکند.

اگر قصد داشته باشیم یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار در زمینه ماشین سواری را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که بازی دنده دو از بهترین های این زمینه است که متاسفانه این ماشين بازي ايراني براي آيفون عرضه نشده و تنها کاربران اندروید امکان دانلود و نصب آنرا خواهند داشت. بی شک ویژگی های بسیاری در بازی نهفته است که با تجربه کاربری میتوانید به آنها دست پیدا کنید. لازم است بدانید که این بازی از گیم پلی بسیار خوب و سرگرم کننده ای برخوردار است تا جائیکه پیشنهاد میکنیم تا به مدت زمان هایی که در بازی حضور دارید توجه داشته باشید.


سخن پایانی
بیشتر کسانی که دارای تلفن همراه هوشمند هستند و مدت‌ها است که دنیای گیم را ازطریق این پلتفرم رایج و پر مخاطب دنبال می‌کنند، به احتمالا زیاد از سیر تکامل و پیشرفت روز افزون بازی‌های آن اطلاع دارند و بر آن واقف هستند. در این مقاله به بررسی 5 مورد از  بهترین و جذابترین بازی های ایرانی اندرویدی پرداختیم که مخاطبان ایرانی زیادی را به خود اختصاص داده اند.
با Irantop5 همراه باشید تا از آخرین دستاوردهای فن آوری، اپلیکیشن های کاربردی و بازی های جذاب در محیط اندروید و iOS مطلع شوید. 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید