5 نکته برای داشتن استایل بهاری شیک و زیبا مخصوص آقایان


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

زمستان به سر آمده، سبزه‌ها جوانه زده و حالا دیگر وقتش است تا استایل خود را با طبیعت هماهنگ کنیم. داشتن یک امضا شخصی در نحوه لباس پوشیدن و آراستن خود سبب میشود به مرور سایرین هم از نحوه لباس پوشیدن شما تقلید کرده و شما را به عنوان الگوی خود قرار دهند. در زمینه خوش پوشی، پیج های اینستاگرامی و وبسایت های فعال بسیار زیادی وجود دارد اما مهم ترین نکته این است که با جمع بندی تمامی این اطلاعات شما بتوانید استایل شخصی خود را پیدا کنید. 
تفاوتی ندارد که برای گشت و گذار در سطح شهر با دوستان، به دنبال لباس‌های هماهنگ باشید یا اینکه یک مناسبت مهم پیش رو باشد و شما بخواهید برای تولد یا سالگرد عروسی، لباسی بر تن کنید که شما را از دیگران جدا سازد! در این مقاله تمامی نکاتی که برای داشتن بهترین تیپ بهاری لازم است را با هم بررسی می کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

1. به جنس‌های سبک تر و رنگ‌های شادتر توجه کنید 

در فصول گرم سال، جنس لباس شما مهم‌ترین نقش را بازی میکند. بیشتر به دنبال خرید و ست کردن لباس‌هایی باشید که از جنس سبک تری مثل پنبه یا جودون یا لنین دوخته شده باشند. البته لازم است مدنظر داشته باشید که استفاده از رنگ‌های پاستلی و روشن نیز به زیبا شدن تیپ شما کمک می‌کند. نظرتان در رابطه با استفاده از یک شلوار جین روشن و یک پیراهن ساده لنین چیست؟ این پیراهن می‌تواند از رنگ سبز یا آبی باشد که شما را با طبیعت زیبای بهاری هماهنگ می‌کند. چنین استایلی برای قرارهای دوستانه و یا حتی حضور در محل کار مناسب است. 
این بار که برای خرید بهاری به پاساژها یا مزون‌ها مراجعه کردید، حواستان باشد مدتی است لباسهای بسیار چسبان از سیکل مد دور شده‌اند! لباسهایی که کمی آزادتر باشند را امتحان کنید. یک پیراهن که کمی اورسایز باشد در هارمونی با یک شلوار اسکینی به شما ظاهری جوانانه تر می‌بخشد. از رنگ صورتی نترسید! این رنگ صرفا مختص بانوان نیست. طیف‌های مختلفی از صورتی را امتحان کنید تا رنگی که با پوست شما هماهنگ است را بیابید. یک پیراهن صورتی برای کمد هر مرد خوش تیپی لازم است.

 

2. مهارت لایه‌بندی را یاد بگیرید!
هوای بهاری پیش‌بینی نشدنی است، صبح‌ها خنک و بعد از ظهر‌ها کم کم گرم می‌شود، حتی الان که به سمت تابستان در حرکت هستیم، باز  هم نمی‌توان دو روز در یک هفته را پیدا کرد که هوایی شبیه به هم داشته باشند. بنابراین لازم است برای تمام روز لباس مناسبی به تن داشته باشیم. به همین منظور لایه بندی لباسها لازم است. خصوصا اگر کار شما به شکلی است که استفاده از یک کت یا جلیقه الزامی است. شما میتوانید با هنر لایه بندی لباسها به تیپ های ساده، عمق و جذابیت ببخشید. یک پیراهن آستین بلند یا یک پولوشرت را در نظر داشته باشید، یک جلیقه اسپرت و یک کت روی آن، تیپ‌تان را از آنچه فکر می‌کنید، جذاب تر خواهد ساخت. 
البته بد نیست با گوشی هوشمندی که در دست دارید، هوای روز بعد را چک کرده و با توجه به این پیش بینی لباسهای خود را تنظیم کنید. پیشنهاد میکنیم از زیرساخت های خنک تر شروع کرده و در لایه های بیرونی از لباس هایی که ضخامت بیشتری دارند، استفاده کنید. 

3. به سایز لباس‌ها توجه کنید 
یکی از نشانه های شیک ‌پوشی، استفاده از لباس مناسب سایز خودتان است. از خدمات یک خیاط ماهر بهره‌ بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که لباس‌هایتان با توجه به شکل بدن شما تنظیم شده باشند. از پوشیدن لباس‌های بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک خودداری کنید، زیرا این امر قطعا از شیک و الگانت بودن ظاهر شما خواهد کاست! 
داشتن یک خیاط ماهر، سرمایه گذاری بلند مدتی است که برای موقعیت اجتماعی و حتی روابط شخصی خود انجام می‌دهید. پس برای یافتن چنین فردی زمان و انرژی بگذارید. فرقی ندارد اضافه وزن داریم یا کمبود وزن، یک خیاط ماهر لباس شما را به گونه‌ای خواهد دوخت که شما در زیباترین حالت خود ظاهر خواهید شد! اگر به هر دلیلی از استایل خود رضایت ندارید شاید بد نیست، باشگاه و ورزش منظم را در برنامه روزانه خود قرار دهید. ورزش منظم به مرور زمان به بدن شما فرم می دهد تا بتوانید در انواع و اقسام لباسها حس بهتری داشته باشید. البته ورزش کردن، هورمون دوپامین را نیز در بدن شما منتشر می‌کند که به افزایش اعتماد بنفس کمک خواهد کرد و اعتماد به نفس زیباترین لباسی است که می‌توانید به تن داشته باشید!
 

4. جزییات و اکسسوری را از یاد نبرید! 
جزییات لباس نقش مهمی در کامل کردن استایل دارند. یک ساعت مچی کلاسیک نه تنها به شما در منظم نگهداشتن زمان کمک می‌کند، بلکه حس و حال نفیسی به پوشش شما می‌دهد. یک کراوات ابریشمی یا یک دستمال جیبی به قدری به تیپ تک رنگ شما جلوه ای جذاب خواهد داد که باورتان نخواهد شد! در زمینه اکسسوری  و جزییات به یاد داشته باشید که همیشه کمترین ها را انتخاب کنید. یک دستبند و یک ساعت کافی خواهد بود! از شلوغ کردن استایل خود بپرهیزید تا تیپ زیبای شما با یک اشتباه کوچک به خطر نیافتد!

5. اهتمام به بهداشت، مهم تر از تمام نکات قبلی!
سبک شیک به نحوه ی لباس‌پوشیدن  محدود نمی‌شود؛ بهداشت و آرایش نیز نقش مهمی در بهبود ظاهر کلی شما ایفا می‌کند. باید توجه  باشیم با عنایت به این امر که کم کم هوا گرم تر می‌شود و ممکن است در اثر تعریق روزانه، بوی بدن ما برای دیگران آزاردهنده شود! حتی اگر  لباسهای زیبا و گران قیمت به تن داشته باشیم اما عطر نامطبوعی از ما منتشر شود، زیبایی ظاهرمان دیده نمیشود و اتفاقا مورد هجمه دیگران نیز قرار میگیریم. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بادی اسپلش (اسپری بدن) و یا یک عطر کوچک و جیبی به همراه داشته باشید. 
اطمینان حاصل کنید عطر شما از نوع ادکلن نیست که بوی آن سریعا بپرد. روزانه دوش بگیرید و به دنبال یک آرایشگر کاربلد بگردید که ظاهر خوب و مرتبی به موهایتان می‌دهد. پیروی از مد‌های مجلات را کنار بگذارید وبه دنبال استایل و امضا شخصی خود باشید، یک آرایشگر باتجربه قطعا در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

نتیجه گیری
لازم نیست حتما هزینه بالایی صرف استایل خودکنید تا شیک و زیبا دیده شوید. کافی است خط ریشتان را مرتب نگهدارید هر دو یا سه هفته یک بار به آرایشگر مراجعه کنید. استفاده از ضدآفتاب مختص به خانمها نیست! لازم است بتوانید پوست خود را در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت کنید تا در طولانی مدت به مشکلات پوستی و پیری زودرس دچار نشوید. در نهایت باید بگوییم داشتن یک ظاهر زیبا به شما اعتماد به نفس بسیار بالایی خواهد داد که این امر در موفقیت شما نیز تاثیرگذار خواهد بود. پس با رعایت نکاتی که در این مقاله بیان شد و دنبال کردن ایران تاپ 5، استایل شخصی خود را بیابید و زیباترین ورژن خود را به نمایش بگذارید! 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید