پنج ترفند داشتن ظاهری شیک و زیبا برای خانمها در بهار


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که در بهار طبیعت از خواب زمستانی بیدار می‌شود و در هر سو گل‌ها شروع به روییدن می کنند، خوب است تا زنان، که روح زندگی هستند نیز با پوشیدن لباسهای روشن و جذاب بهاری، سبکی نو به استایل خود و البته به شهر و محل زندگی خود بدهند! در این مقاله با هم راههایی را بررسی میکنیم که به بانوان کمک میکند تا استایل مناسب خود را در بهار بیابند و در عین ظرافت و زیبایی، شیک و الگانت باشند.
این مطلب یک راهنمای کلی برای گذراندن فصل زیبای بهار در لباسهایی متفاوت تر است و به شما کمک میکند با ساخت یک استایل شیک و خاص، احساس اعتماد به نفس را در خود رشد دهید و مد بهاری را با سلیقه شخصی خود ترکیب کنید تا بهترین خروجی ممکن را داشته باشید. پس منتظر نباشید و در ادامه 5 راه برای داشتن یک استایل زیبایی بهاری زنانه را با ما مرور کنید!

1. به سمت رنگ‌های ملایم و پارچه‌های نرم گام بردارید
فصل بهار برای شما یادآور چه کلمه ای است؟ تازگی و نرمی و لطافت، حتما در لیست کلماتی که به ذهن شما خطور می‌کنند، قرار خواهند گرفت. به همین منظور پیشنهاد می کنیم از پوشیدن پارچه های نرم که رنگ هایی هماهنگ با فصل بهار دارند، غافل نشوید. نظرتان در رابطه با استفاده از یک ژاکت یا شومیز ساتن چیست؟
ساتن و حریر در کنار هم بالاترین درجه از حس زنانگی را هم در شما و هم در بینندگان ایجاد خواهد کرد. بنابراین از داشتن لباسهایی با این جنس پارچه غافل نشوید. مخصوصا اگر در تیپ خود از خانواده رنگ سبز مثل سبز نعنایی یا سلطنتی استفاده کنید و برای استایل کردن این نوع از سبز به سراغ رنگهای بنفش یا صورتی بروید. نصیحت ما را در رابطه با باور ناپذیر بودن نتیجه بپذیرید و از یاد نبرید این بار که برای خرید  لباس رفتید از رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه‌ای فاصله بگیرید و بیشتر به دنبال پارچه های ابریشمی یا حریر با رنگ های پاستلی بگردید.
 
2. از الگوها و طرح‌های گل‌دار نترسید!
بعد از خواندن این مقاله به سراغ کمد لباس خود بروید و تعداد لباسهایی که طرح های گل یا گلبرگی دارند را بررسی کنید. احتمالا تعداد آنها بیشتر از سه یا چهار تکه لباس نشود! نباید از استایل کردن پارچه های طرحدار خصوصا آنها که طرح های بزرگتری مثل برگ انجیری و یا آنهایی که طرحی باغ مانند دارند، بترسید.
این دسته از لباسها اگر یک یا دو بخش از استایل نهایی را تشکیل دهند در هماهنگی با پارچه های ساده، ظاهری متفاوت به شما خواهند داد. بخصوص در حال حاضر که در فصل بهار هستیم و تمام طبیعت در حال گل کردن و شکوفه دادن است.در خرید بعدی، یک آیتم ماکسیمال مثل الگوهای گیاهی را در سبد خرید خود جای بدهید و نگران قضاوت سایرین نباشید، به قول طراحان مد، عمر کوتاه تر از آن است که لباسهای تکراری بپوشید.
3. مد از بین خواهد رفت، استایل هرگز!
حتما تا به امروز این نقل قول را شنیده اید که زیبایی در سادگی است، اما این امر حقیقتا زمانی معجزه خود را به شما نشان خواهد داد که لباسی کاملا فیت خود را بپوشید. در سایر مقالات ایران تاپ 5 همواره به اهمیت داشتن یک خیاط شخصی دوز کاربلد اشاره کردیم. لباس هایی که در پاساژها و مزون ها پبدا میشوند در تعداد انبوه دوخته شده و ممکن است در بدن شما به شکل زیبایی قرار نگیرد. گام نخست پیش از انتخاب یک خیاط خوب، شناخت نوع اندامتان است. اندامتان از نوع سیب شکل است یا حالت مثلثی دارد؟ برای فهمیدن این موضوع کافی است براحتی این موضوع را در اینترنت سرچ کنید تا هزاران نتیجه مرتبط برایتان نمایش داده شود. 
از یاد نبرید اگر لباس شما بیش از حد گشاد یا تنگ باشد، حتی اگر گرانترین جنس را داشته باشد باز هم زیبایی مدنظر را نخواهد داشت. درحالیکه یک لباس کاملا فیت، حتی اگر تک رنگ یا به اصطلاح معروف مونوکروم باشد و یا حتی به ساده ترین شکل ممکن دوخته شده باشد، باز هم در آن خواهید درخشید و استایل بهاری تان چشم نواز خواهد شد.
4. جواهرات سلطنتی تنها انتخاب شما برای اکسسوری نیستند!
ظاهر شیک و زیبا بدون استفاده از جزئیات صحیح کامل نیست. تصور نکنید تنها اکسسوری هایی که ظاهر شما را خاص و الگانت می‌سازند، طلا یا نقره هستند. گاهی گردنبند یا گوشواره هایی ساده و دست ساز، می‌توانند چند پله ظاهر شما را جذاب تر کنند. گرچه خرید این فلزهای گران قیمت به نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود اما اگر به هر دلیل به طلا دسترسی ندارید، نگران نباشید. لازم نیست حتما هزینه بالایی صرف خرید اکسسوری کنید تا جزییات ظاهرتان تکمیل شود. در این موضوع همواره سادگی را رعایت کنید. استفاده همزمان از دستبند و انگشتر ساعت و گوشواره و گردنبد، شما را به یک ویترین متحرک تبدیل خواهد کرد!
از تعداد اکسسوری کم اما باکیفیت و مطابق با استایلتان استفاده کنید، بد نیست این بار بیشتر به سراغ آیتم هایی بروید که کمی حس و حال بهاری دارند. بعنوان مثال طرح بابونه یا صدف های کنار دریا انتخاب های خوبی برای شیک پوشی در بهار هستند. 
5. اهمیت کفش را در استایل دست کم نگیرید
حق با پدربزرگهاست، واقعا پا قلب دوم شماست! برای این عضو از بدن باید زمان بگذارید و یک کفش بسیار راحت انتخاب کنید. اگر به دنبال یک ظاهر کلاسیک اما الگانت بهاری هستید، از کالج هایی که پاشنه کوتاه سه تا پنج سانتیمتری دارند، نباید غافل شوید. یک کالج با رنگ سفید یا طوسی انتخاب خوبی است. خوشبختانه این روزها مد بیشتر به سمت راحتی رفته است و اگر از آن دسته از افرادی هستید که ارتباط برقرارکردن با کفش های پاشنه بلند برایتان دشوار است، میتوانید این سرمایه گذاری را روی کتانی های باکیفیت داشته باشید که از قضا نوع لژدار آنها هم به وفور در بازار پیدا میشود.
فراموش نکنید تمیزی کفش شما بیانگر موضوعات زیادی درباره شخصیت شماست. یک دستمال مخصوص تمیز کردن کفش در جاکفشی داشته باشید و علاوه بر واکس زدن منظم، حواستان به گرفتن خاک و آلودگی کفش هایتان نیز باشد.
 
سخن آخر
بهار فرصتی فوق‌العاده برای لذت بردن از جادوی زیبای طبیعت و هارمونی رنگهاست. پس بهتر است با غنیمت شمردن فرصت، در هماهنگی با بهار استایلمان را از همیشه زیباتر و چشمگیرتر کنیم. در این مقاله با هم 5 روش برای داشتن ظاهری شیک تر از همیشه را بررسی کردیم و به خودمان  قول دادیم، کم کم از خرید رنگ های تیره بپرهیزیم و همراه با شکوفه زدن درختان به سراغ طرح های زیباتر و رنگی تر برویم. اما همانطور که بارها بیان کردیم نباید از یاد ببریم که زیبایی استایل شما ارتباط مستقیم با آرامش و اعتماد به نفس شما دارد. شما چه روش هایی برای بهبود استایل زنانه در فصل بهار پیشنهاد میدهید؟ ما در ایران تاپ فایو همیشه مطالبی برای زیباتر کردن ظاهر شما داریم. پس با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام  ما را همراهی کنید. 


شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید