پنج رستوران آسیایی در دبی که باید آنها را تجربه کرد.


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مقدمه

دبی، شهری است که اغلب آن را با برج‌های آسمان‌خراش و فرهنگ پرجنب و جوشش میشناسیم. این شهر مدرن که برخی معتقدند یکی از بهترین نقاط دنیا برای زندگی کردن است، بهشتی برای علاقه‌مندان به غذا نیز محسوب میشود.

ذائقه شما هرچه که باشد، قطعا منویی مطابق با سلیقه تان خواهید یافت. بنابراین اغراق نخواهد بود اگر بگوییم برترین رستورانهای آسیایی را می توانید در این شهر پیدا کنید. شاید علت این موضوع، جمعیت متنوع این شهر و محبوبیت بی‌تردید غذاهای آسیایی باشد. چرا که همه میدانیم دبی تا چه اندازه مهاجرپذیر است و لذا افراد مختلفی از ملیت های گوناگون در این شهر حضور دارند.

در این مقاله، به بررسی پنج رستوران برتر آسیایی در دبی می پردازیم که حتی یک بار قرارگیری در این مکان ها، تجربه‌ ای به یادماندنی برای شما به همراه خواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را با شکم گرسنه نخوانید، چرا که حسابی اشتها برانگیز است و قرار است حس های چشایی شما را با تنوعی از طعم ها غافلگیر کند!

 

دبی و رستوران‌های شگفت‌انگیزش که ممکن است شما را گرسنه کنند

دبی، یک بهشت آشپزی حقیقی با مجموعه‌ای از گزینه‌های خوراکی برای هرنوع ذائقه است. در میان انواع غذاهای متفاوت، رستوران‌های برتر آسیایی در دبی به اندازه‌ی گسترش شهرت بهره‌برده‌اند و در میان مردم محلی و گردشگران احساس می‌شوند.

آن‌چه این رستوران‌های آسیایی را از دیگران متمایز می‌کند، توانایی حس تجربه سفر از طریق غذاهای مختلف آسیایی است. از طعم‌های ملایم سوشی در رستوران‌های ژاپنی تا ادویه‌های عطری کاری‌های هندی، این مجموعه‌ها، تنوع غنی از سنت‌های اصیل آسیایی را به نمایش می‌گذارند.

این رستوران‌های آسیایی تنها منوهای خوشمزه‌ای را ارائه نمی‌دهند، بلکه تجربه‌های خوردنی با ارزشی را ارائه می‌کنند که شما را گرسنه‌تر از پیش خواهد کرد. شما می توانید در این رستورانها خود را در محیط‌های لوکس، طراحی داخلی شیک و خدمات بی‌عیب‌ونقص غرق کنید و سپس از غذاهایی که با دقت نظر و سلیقه ای بی‌نظیر تهیه شده‌اند لذت ببرید.

آیا شما طرفدارغذاهای لذیذ سنتی آسیایی هستید یا به دنبال غذاهای ترکیبی نوآورانه می‌گردید؟ این رستوران‌های آسیایی در دبی خواسته‌های شما را برآورده کرده و تجربه‌ای به یادماندنی را برای شما رقم میزنند.

محبوبیت غذاهای آسیایی در دبی ناشی از توانمندی بالای آشپزان و سرآشپزان مستقر در رستوران ها، طعم های منحصر به فرد به واسطه استفاده از تازه ترین مواد غذایی و ادویه ها و همچنین حس و حال ناشی از قرارگیری در رستوران های لوکس این شهر است.

 

۵ رستوران برتر آسیایی در دبی

 

1. ارکیده سفید

ارکیده سفید به شما انتخابی متنوع از انواع غذاهای تایلندی، کره ای و چینی را ارائه می دهد. همچنین نباید از منظره خارق العاده ای که این رستوران دارد، صرف نظر کرد. حتی اگر شما فردی هستید که وگان یا گیاهخوار هستید، باز هم این رستوران غذایی برای ارائه به شما دارد.

تقریبا تمام افرادی که تجربه رزرو آنلاین این رستوران را داشته اند، نمره ای بالاتر از 4 به این مکان و مهمان نوازی کارکنان آن داده اند. از طریق این لینک می توانید به وب سایت white orchid دسترسی داشته باشید.

2.  Ginger restaurant

این رستوران با تخصص در غذاهای ژاپنی و تایلندی، نودل های بی نظیری به مهمانان خود ارائه می دهد.  شما حتما با بار سوشی آن غافلگیر می شوید. با وجود سرآشپز تایلندی این رستوران، می توانید از ادویه های درجه یک و طعم فوق العاده  غذاها خیال راحتی داشته باشید. طراحی داخلی شیک این مجموعه به طور کامل هماهنگ با منویی است که هنر آشپزی آسیایی را به نمایش می‌گذارد.

جالب است بدانید با وجود تمامی این آپشن ها، این رستوران چندان گران محسوب نمی شود و تقریبا هرکسی از پس هزینه یک بار شام خوردن در این مکان بی نظیر برمی آید! بنابراین چنانچه به دبی سفر کرده اید و دلتان می خواهد یک غذای دریایی خوش طعم را تجربه کنید، سری به رستوران جینجر بزنید.

در ادامه آدرس این رستوران را برایتان درج کرده ایم:

Al Mina Road Crowne Plaza Jumeirah Hotel, Dubai United Arab Emirates

3. رستوران ژاپنی روکو

کمتر کسی است که نام معمار خوش آوازه زاها حدید را نشنیده باشد. رستوران ژاپنی روکو، توسط این هنرمند خوش ذوق طراحی شده است. شاید جالب ترین تجربه در این رستوران، تماشای زنده تمامی مراحل آماده شدن غذا باشد.

انواع و اقسام سالادها و تمپوراها، مدل های گوناگونی از رول های سوشی، اعم از خام و پخته و حتی گیاهی، در کنار وجود دسرهای هوس برانگیز از جمله مواردی هستند که در منو رستوران روکا انتظار شما را می کشند.

کلاس قیمتی این رستوران به نسبت سرویسی که ارائه می کند در کنار طراحی داخلی بی نظیر، تقریبا مناسب محسوب می شود و قطعا ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. البته ما در ایران تاپ فایو معتقدیم تنها یک بار امتحان کردن غذاهای رستوران روکو سبب می شود، مشتری دائمی این مکان شوید.

حتما برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید روکو یک رستوران بین المللی محسوب می شود و در شهرهای توریستی زیادی از جمله استانبول، کویت و لندن شعبه دارد.

4. رستوران ژاپنی سنتی Kimura-ya

اگر به دنبال تجربه سوشی و ساشیمی اصیلی هستید که گویا همین لحظه در ژاپن سرو می شود، باید سری به این رستوران بزنید! بیش از 500 نفر پیشنهاد کرده اند کیمورا-یا را با اعضای خانواده تجربه کنید و شبی متفاوت را برای خود رقم بزنید.

در این مکان برای هر بودجه و هر سلیقه ای، یک بشقاب اصیل ژاپنی یافت می شود تا اشتهای شما را تحریک کند! چنانچه علاقه مند شدید از این رستوران بیشتر بدانید، کافی است سری به این لینک بزنید و منوی جالب این رستوران و عکسهای جذاب آن را از نظر بگذارنید.

همچنین پیشنهاد میکنیم پیش از رفتن به این رستوران، لباسهای جذاب خود را بپوشید، چرا که لوکیشن های پر از شکوفه ژاپنی این رستوران، حتما شما را ترغیب به گرفتن عکس و پست کردن آن در شبکه های اجتماعی می کند.

5.   Sui Mui Dubai

برای پنجمین و آخرین نام به سراغ معرفی رستوران سوی-موی دبی رفته ایم. این رستوران هم با داشتن 5 ستاره در منوی آسیایی با تکیه بر غذای تایلندی می درخشد و قطعا دیدن منوی شگفت انگیز این محیط شما را گرسنه خواهد کرد! پیشنهاد میکنیم در این محیط به سراغ امتحان غذاهای سنتی تایلندی بروید و تجربه جدید از طعم های تازه دریایی را به دست آورید.

سخن پایانی

دبی، شهری که به عنوان مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از برج های بلند و رستوران‌های با کیفیت شناخته می‌شود، قطعا تعداد خیلی زیادی پیشنهاد در زمینه غذاهای برتر آسیایی دارد. در این لیست به سراغ معرفی پنج رستوران برتر آسیایی واقع در دبی رفتیم که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند و قطعا تجربه تکرار نشدنی برای شما خواهند بود. شما پیش از این در کدام یکی از مکان های معرفی شده، حضور داشته اید؟ فکر می کنید نام کدام رستوران در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید