پنج مورد از عجیب ترین هتل های جهان که باور نمی کنید واقعی باشند

معرفی شگفت انگیزترین هتل‌های جهان


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مقدمه
در دنیای پرمشغله امروز که زمان چندانی برای سفر کردن نیست، شاید بهتر باشد تلاش کنیم به مکان‌های خاص سفر کنیم، حتی اگر این موضوع منوط باشد به اینکه زمان زیادی را صرف جمع کردن پول نماییم! در ادامه مکان‌هایی را با هم بررسی می‌کنیم که باورتان نمی‌شود حقیقی هستند. مکان‌های لوکس، با معماری خاص که تجربه فوق العاده‌ای از سفر را برای شما ایجاد می‌کند. پس با ما همراه باشید تا پنج هتل درجه یک جهان را به شما معرفی نماییم که حتی در رویاهایتان نیز نمی توانستید وجود آنها را باور کنید. پس زمان آن رسیده که دست از خیال‌پردازی برداریم و به سراغ معرفی این لیست از اقامتگاه‌های استثنایی و منحصر به فرد برویم.

 

1. هتل یخی Jukkasjärvi، سوئد: رویاهایی از جنس یخ 

تصور کنید، شبی را در یک هتل کاملاً ساخته شده از یخ و برف سپری کنید. هتل یخی جوکاسجروی سوئد، نه تنها یک شاهکار معماری است بلکه شما را از میزان خلاقیت به کار رفته در ساختش، حیرت زده می‌کند. جالب است بدانید تمامی مواد استفاده شده در ساخت این هتل از رودخانه تورن که در نزدیکی آن جریان دارد، ساخته شده است. نگران آب شدن یخ‌های این هتل نباشید! دمای داخلی این مجموعه به شکلی است که تقریبا در تمام طول سال می‌توانید از جاذبه های آن لذت ببرید. 
شما روی تختی از جنس یخ با کمک کیسه خواب و پتو های مخصوص، خواب راحتی خواهید داشت. اتاق‌ها با مجسمه‌هایی خاص از یخ تزیین شده‌اند. برای اطلاعات و عکس‌های بیشتر می‌توالنید به سایت این هتل  سری بزنید.
بدون شک زمانی که خسته از گردش روزانه روی این بستر دراز کشیده اید این فکر دست از سر شما برنمی‌دارد که چگونه در میانه این همه یخ احساس سرمای چندان زیادی نمی‌کنید؟!

2. خانه زرافه نایروبی- کنیا: تجربه ناهار خوردن در کنار زرافه‌‌هایی مهربان 

تصور کنید در حالی که دارید یکی از بهترین صبحانه‌های زندگی‌تان را میل می‌کنید و یک لیوان قهوه گرم و خوشبوی کنیا در دست دارید، ناگهان دو زرافه مهربان که به بودن در کنار انسان‌ها عادت دارند، سرشان را از پنجره‌های قدی داخل می‌آورند تا لقمه‌ای غذا از شما به عنوان صبحانه بگیرند! حتما این صحنه رویایی، آرزوی افراد بسیاری است. 
خانه زرافه نایروبی در اصل یک بوتیک هتل است. این بوتیک هتل در وسط یک پناهگاه زرافه‌ها قرار دارد و این حیوانات مهربان در هنگام وعده‌های غذایی اغلب از پنجره‌ها سر به داخل می‌آورند تا به شما سلام کنند و اندکی نوازش و محبت از شما دریافت کنند. این تجربه ترکیبی از احساس لوکس بودن و همچنین حفاظت از حیات وحش را به شما ارائه می‌دهد. 
هنگامی که قهوه خود را نوش جان می‌کنید، ممکن است سوال کنید: چگونه ایده ایجاد این اقامتگاه منحصربه‌فرد به ذهن پایه گذاران این مکان رسیده است؟ از طریق این لینک به وبسایت این مکان عیجب و زیبا سری بزنید.


3. جزیره کنراد در مالدیو و هتل رانگالی: تجربه غذا خوردن زیر آب

شاید باورش سخت باشد که این روزها این امکان وجود دارد که چندین متر زیر آب یکی از جذاب ترین وعده‌های ناهار یا شام زندگی تان را میل کنید و در حین نوشیدن کوکتل‌های خوش طعم و بو به این فکر کنید که چگونه توانسته اند چنین آکواریوم طبیعی  را بدون نشت احداث کنند! برای داشتن این تجربه کافیست سری بزنید به هتل CONRAD MALDIVES RANGALI ISLAND ، این مجموعه منحصربه‌فرد اتاق‌های زیر آب را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد در حین شبانه‌روز از زیبایی‌های زندگی دریایی در اقیانوس هند لذت ببرید. این هتل همچنین دارای ویلای‌های لوکس روی آب است که آن را به یک جایگاه ویژه برای تورهای عروس و داماد تبدیل کرده است. شاید این بهترین انتخابی باشد که می‌توانید برای یک ماه عسل رویایی داشته باشید. 
از نگاه کردن به عکس‌های این مکان بهشتی سیر نخواهید شد، لذا پیشنهاد می‌کنیم سری به وبسایت این مجموعه بزنید.


4. ریزورت قطبی kakslauttanen، فنلاند: زیر رقص نورهای قطب شمالی بهترین خواب عمرتان را تجربه کنید!

افراد زیادی هستند که تماشای شفق قطبی را در لیست آرزوهای خود دارند. اما تنها تعداد کمی موفق می‌شوند این صحنه اعجاب انگیز را با چشمان خود تماشا کنند. اگر تماشای این شفق ها در لیست آرزوهای شما نیز هست، بنابراین ریزورت قطب کاکسلاوتنن در فنلاند، همانجایی است که آرزوی شما را با حقیقت پیوند می‌زند. این اقامتگاه منحصربه‌فرد اتاق‌های شیشه‌ای گرم و راحتی ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد از رخداد بینظیر شفق‌های قطبی شمال لذت ببرید. این تجربه به شما احساس حضور در یک جهان دیگر شبیه به سرزمین عجایب آلیس را می‌دهد! 
پس این بار که ویدیوها یا عکس‌های بی نظیر این اقامتگاه را در شبکه‌های اجتماعی دیدید، حتما برای دوستانتان تعریف کنید که از طریق وب سایت ایران تاپ فایو با این اقامتگاه آشنا شدید و از قضا آدرس سایت این مجموعه عجیب فنلاندی را هم بلد هستید! 

5. هتل کوه جادویی، شیلی: قصه‌ی اقامتی در قلب جادو!

در قلب جنگل بارانی پاتاگونیایی، هتل کوه جادویی Huilo Huilo Montaña Mágica مثل یک قصه‌ی خیالی به نظر می‌آید. ساختمان اصلی این هتل شبیه به یک آتشفشان ساخته شده و آب از دیواره‌های پوشیده از خزه آن به سمت پایین جاری می‌شود. در داخل، اتاق‌های چوبی و لوکس با مناظر جنگلی زیبا قرار دارند. اینجا جایی است که طبیعت با یک مهمان‌نوازی فوق العاده بی نظیر به استقبال شما می‌آید تا تجربه حضورتان در عجیب ترین و جذاب ترین هتل‌های دنیا را تکمیل کنید.
می توانید از طریق سایت این مجموعه اتاق‌های دبل و سینگل را مقایسه کنید و از دیدن مناظر چشم نواز این اقامتگاه نهایت لذت را ببرید. هنگامی که در این جنگل جادویی پرسه می‌زنید، ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که چگونه سازندگان این هتل می‌توانند ظاهر این قصر جادویی را حفظ کنند و لوکس بودن و در عین حال طبیعی را باهم به شما به عنوان مهمان هدیه دهند؟


سخن آخر
از اهمیت سفر کردن و دور شدن از حجم استرس زندگی شهری هرچه بگوییم کم است! سفر کردن برای برخی افراد یک سبک زندگی است. اگر اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، حتما برایتان سوال بوده است که عجیب‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های دنیا به چه شکل ساخته شده اند و در چه منطقه ای قرار دارند؟ در این مقاله به سراغ معرفی همین مکان‌های جادویی رفتیم. با هم از سوئد تا قلب جنگل‌های استوایی را گشتی زدیم و سفر کردیم تا پنج نمونه از هتل‌هایی را معرفی کنیم که باورتان نمی‌شود واقعاً وجود داشته باشند! این هتل‌ها قطعا برای افرادی مناسب خواهند بود که علاوه بر بودجه زیاد، زمان خالی قابل توجهی نیاز برای سفر کردن دارند. پس این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها دعوت کنید که در شبکه‌های اجتماعی Irantop5 را دنبال کنند. چرا که ما برای هر سلیقه‌ای، خبری و حرفی برای زدن داریم!
شما چه هتل عجیبی را می‌شناسید که جای آن در این لیست خالی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
ممنونیم که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید. 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید