پنج سبک لباسی که خانم‌ها پاییز امسال باید خریداری کنند

با این موارد به کمد پاییزی خود رنگ جدید ببخشید


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

زمانی که برگ‌ها شروع به تغییر رنگ می‌کنند و هوا سردتر می‌شود، یعنی زمان آن رسیده است که کمد لباس‌های خود را برای فصل زیبای پاییز به‌روز کنید. مدهای فصل پاییز، فرصتی منحصر به فرد برای پوشیدن لباس‌های راحت و در عین حال شیک محسوب می‌شوند که هم بدن ما را از باد و باران فصل سرما حفظ می‌کنند و هم به الگانت بودن ما کمک ویژه‌ای می‌کنند. 
پس طبیعی است که بی صبرانه منتظر رسیدن این فصل و در نتیجه پوشیدن لوکس‌ترین لباس‌ها باشیم. به همین منظور در مقاله امروز به سراغ معرفی پنج نوع لباسی رفته‌ایم که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد تا پاییز امسال بیش از پیش بدرخشد. با ما همراه باشید تا به کمد لباس خود رنگ و بوی تازه‌ای دهید و استایل خود را حسابی دگرگون نمایید. 

 

1. ترنچ کت بلند کلاسیک: لباسی که هرگز از مد نمی افتد

پاییز بهترین آب و هوا برای استایل کردن یک ترنچ کت کرم رنگ است. البته نباید از یاد برد که وجود این آیتم در کمد شما دستتان را برای استایل کردن در سایر فصول سال نیز باز می‌گذارد. از سال‌ها قبل که به عکس سلبریتی ها یا مدل ها نگاه کنید، متوجه می‌شوید این آیتم جذاب، زمان استفاده نداشته و ندارد! 
یک ترنچ کت خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ابتدا لازم است جزییات خاصی مثل یک خرج کار مشکی رنگ داشته باشد، سر آستین ها و دور کمر آن کمربند وجود داشته باشد و ترجیحاً از آستر دوزی برخوردار باشد تا در روزها سردتر سال، شما را گرم و خشک نگاه دارد. 
می‌توانید این آیتم کلاسیک را به راحتی برای قرارهای دوستانه یا کاری استایل کنید، چرا که کنار هر آیتم دیگری می‌نشیند. در هنگام خرید ترنچ کت بهتر است رنگی را انتخاب کنید که خنثی باشد مثلا نخودی، شیری یا کرم رنگ. 

2. سویشرت‌های اورسایز: راحتی و شیکی همزمان 
یک خانم ایرانی در اکثر مواقع به اندازه کافی لباس‌های مشکی دارد، بنابراین به ما در ایران تاپ فایو قول دهید که این سری برای خرید سویشرت های بزرگ، راحت و نرم، به سراغ رنگ‌های شادتری مثل صورتی یا قرمز یا نارنجی بروید. اگر شما جزو آن دسته از آدم ها هستید که نگرانی چاق نشان داده شدن با لباس‌های اورسایز را دارید، پاییز امسال زمان مناسبی است که به این ترس غلبه کنید. 
وجود چنین آیتمی در کمد شما کمکتان می‌کند شلوارهای جین اسکین، لگینگ و شلوارک های خود را با چیزی استایل کنید که در عین  حال که شما را گرما نگه می دارد، حس راحتی و کژوال بودن را  به شما منتقل می‌کند. این سویشرت ها را با یک اسنیکرز سفید استایل کنید و برای یک قرار صبحانه در روزهای سرد و خیس پاییزی به دیدن دوستانتان بروید!
جنس‌های نرم‌تر سویشرت‌ها، شما را برای مهمانی‌های داخل خانه دوستان و آشنایان آماده می‌کند. پس به فکر خرید چندین مورد از این آیتم در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف باشید، بعدها از ما تشکر خواهید کرد!

3. نیم بوت‌های چرمی و جیر: همان آیتمی که هرگز از خریدش پشیمان نمی‌شوید!

پا قلب دوم ماست، بنابراین برای قلب دوم خود سرمایه گذاری کنید و بهترین نیم‌بت‌هایی که می‌توانید را تهیه کنید. این کفش قرار است در سرکار، دانشگاه و قرارهای دوستانه با شما همراه باشد و البته پای شما را از خیسی خیابن‌های پاییزی حفاظت کند. بنابراین حسابی حوصله به خرج دهید و زمان قابل توجهی را اختصاص دهید تا بهترین نوع نیم بوت را پیدا کنید. 
پیشنهاد ما بوت‌های چرمی در رنگ‌های شتری یا مشکی یا قهوه‌ای پررنگ است. حتی می‌توانید کمی پا را فراتر بگذارید و یک نیم بوت قرمز تهیه کنید که شما را در هر جمعی متمایز سازد. این نیم بوت‌ها قابل استفاده با شلوار جین، لگینگ چرم، دامن‌های جیر و حتی شلوارک هستند. پس قطعا یکی از پنج لباسی هستند که باید حتما این پاییز به کمد خود اضافه کنید. 
نظرتان در مورد استفاده از یک نیم بوت با طرح زبرا چیست؟ حتما چنین انتخاب‌هایی نشانگر جسارت شما خواهند بود.

4. شلوارهای بوت کات با فاق بلند

دوره شلوارها‌ی فاق کوتاه حدود 2010 تمام شد! زمان آن است که شانسی مجدد به  شلوارهای فاق بلند بدهید. البته این دسته از شلوارهای جین بیشتر برای افرادی مناسب هستند که کمی زیر شکم برجسته دارند. اما این بدان معنا نیست که برای شما نامناسب هستند! 
با داشتن شلوارهایی به رنگ قهوه‌ای، نخودی، سبز زیتونی یا زرشکی، به استایل خود جلوه‌ای جدید ببخشید. پاییز امسال بیشتر از جین‌های معمول به سراغ شلوارهای بوت کات با چنین رنگ‌هایی بروید. این شلوارها تقریبا با هر کفشی خوب دیده می‌شوند. اما بهترین همراه برای آنها، یک پیراهن تا شده به سمت داخل یا یک سویشرت کوتاه هستند. نیم بوت یا بوت‌های بلند را می توان با این شلوار ست کرد. همچنین این شلوارها  فرمی از رسمی بودن را در استایل شما ایجاد میکنند، که آن را برای قرارهای کاری داخل شرکت نیز مناسب می‌کند. 


5. امسال از الگوهای خط خطی یا شطرنجی نترسید!

پاییز بدون الگوها و نقشه‌های خط خطی و شطرنجی کامل نمی‌شود. این الگوهای کلاسیک که استایل شما را حقیقتا دگرگون می‌کنند را از طریق کت‌های بلیزر، دامن‌ها یا بلوزهای آستین بلند به کمد خود اضافه کنید. خصوصا اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که دچار افسردگی پاییزی می‌شوید، چنین کمد رنگارنگ و پر از طرحی، می‌تواند به کاهش احساسات منفی شما کمک کند. 

استفاده از این الگوها در کنار لباس‌های بیسیک، در عین ایجاد تعادل، استایل شما را از یکنواختی بیرون می آورد. به طور مثال یک بلیزر راه راه مشکی با یک تی‌شرت بیسیک سفید و یک شلوار جین بوت کات، انتخاب مناسبی برای یک استایل روزانه و شیک است. بنابر سلیقه شخصی خودتان می‌توانید با اضافه کردن اکسسوری به این استایل، آن را شخصی سازی کنید. 

سخن پایانی
یک نقل قول معروف وجود دارد که بیان می‌کند: "مد از بین می‌رود، اما استایل شخصی ماندگار است"
در این مقاله با هم پنج لباس زنانه را بررسی کردیم که حتما باید پاییز امسال به کمدتان اضافه کنید. این آیتم ها جزو اساسی ترین لباس‌هایی هستند که باید در کمد خود داشته باشید و در نظر بگیرید که این موارد با سلیقه شخصی شما و ترند روزانه می تواند تغییر و بهبود یابد. بهرحال همواره به یاد داشته باشید، اعتماد به نفس مهم ترین لباسی است که باید به تن کنید. مد نه فقط به معنای دنبال کردن ترندها است بلکه بیان شخصیت منحصر به فرد شماست. بنابراین، این پنج انتخاب مد پاییزی را با هم ترکیب نموده و استایلهایی ایجاد کنید که سلیقه خودتان را بازتاب می‌دهد. با این انتخاب‌های شیک در کمدتان، آماده‌ شوید تا در تمام فصل پاییز با اعتماد به نفس و طراحی مد روز ظاهر شوید و از استایل پاییزی خود لذت ببرید. 

ممنونیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، ایران تاپ فایو را در شبکه های اجتماعی گوناگون از جمله تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید تا در جریان آخرین اخبار مد روز قرار گیرید. 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید