پنج وبسایت از بهترین وبسایتهای گردشگری برای کسانی که قصد سفر به ایران را دارند

معرفی وب سایتهای توریستی که می توانند سفر بعدی شما به ایران را خاطره انگیز کنند


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ایران یکی از زیباترین کشورهای جهان است که به چهار فصل بودن شهرت دارد. بطوریکه می توانید فصل های مختلف را به طور همزمان در هر گوشه ای از این کشور پهناور تجربه کنید. از شمال سرسبز و دیدنی گرفته تا سواحل گرم و بی نظیر جنوبی، ایران مملو از زیبایی های طبیعی بکر و چشمگیر است. همچنین، ایران بدلیل تاریخ و تمدن غنی خود، مزین به گنجینه های تاریخی بی شماری است که در سراسر آن پراکنده شده اند و نشان از عظمت و شکوه جاودانه ایران در طول اعصار است. بر اساس گزارش‌های سازمان جهانی گردشگری، ایران از نظر جاذبه‌های تاریخی و باستانی رتبه دهم و از نظر جاذبه‌های طبیعی رتبه پنجم جهان را دارد. اگر تا به امروز ایرانگردی را تجربه نکرده اید، با این مطلب از ایران تاپ فایو همراه ما باشید تا بهترین وبسایتهای گردشگری در ایران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای سفر  بعدی در ایران بهتر برنامه ریزی نمائید.

 

1. visitouriran
Visit Our Iran در سال 2015 به عنوان اولین پلتفرم رزرواسیون و ارائه تورهای سازمان یافته چند روزه و تجربیات سفر در ایران تاسیس شد و دارای دفاتری در ایران و عمان است. هدف آنها همیشه این بوده است که اطمینان حاصل کنند که از بهترین فناوری‌ها استفاده می‌کنند و در عین حال تضمین می‌کنند که بهترین خدمات را به هر یک از مشتریان خود ارائه می دهند. اعضای تیم آنها  فقط متخصص سفر نیستند. بلکه به ادعای خودشان سفیران پرشور فرهنگ و مهمان نوازی ایرانی هستند. کارشناسان جهانی سفر ایران به صورت آنلاین 24 ساعته در دسترس هستند تا از کل سفرتان پشتیبانی کنند. در سفر با Visit Our Iran، می توانید مطمئن باشید که همیشه برای ارائه لحظات منحصر به فرد، تجربیات معتبر و غذاهای عجیب و غریب برای شما تلاش خواهند کرد.

2. tappersia
تپ پرشیا گسترده ترین منابع را برای کسانی که مایل به حضور در ایرانگردی هستند، از جمله اقامت، حمل و نقل، تور، فعالیت، خرید، سرگرمی، تفریح و آموزش آنلاین ارائه می دهد. از فعالیت‌های عملی و غواصی آدرنالین گرفته تا کلاس‌های آنلاین، در تپ پرشیا چیزی برای همه سنین پیدا خواهید کرد. به ادعای خودشان آنها فقط کاشفان فرهنگی را با مردم محلی جذاب و میراث عمیق ایران پیوند نمی‌دهند، بلکه فرهنگ ایرانی را به جهان صادرمی کنند.
اگر می خواهید با تپ پرشیا سفر کنید و بهترین تجربیات محلی را کشف کنید (اما با ایده های منحصر به فرد خود)، کارشناسان تپ پرشیا به شما کمک خواهند کرد تا ماجراجویی خود را به صورت Tailor-Made انجام دهید.
3. Uppersia
این وبسایت به گردشگران در سراسر جهان با طیف وسیعی از تورهای ایرانگردی خصوصی و بسته های تعطیلات در ایران کمک می کند. Uppersia طی سال‌ها اعتماد و وفاداری مشتریان خود را به دست آورده ‌است و آن را به یکی از بهترین مجریان تور در ایران تبدیل کرده است. این وبسایت یک خط اختصاصی پشتیبانی مشتری 24 ساعته دارد و مسافران می توانند بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستند قبل و بعد از تعطیلات خود و در هر کجای ایران که در طول تعطیلات خود هستند، راهنمایی شوند. چه آنها نیاز به حل و فصل ویزای توریستی ایران، کرایه اتومبیل یا رزرو هتل داشته باشند Uppersia به آنها کمک خواهد کرد.
Uppersia خدمات با بالاترین کیفیت استانداردهای تور ایران و همچنین اقامت در هتل های مجلل با قیمت های رقابتی و منصفانه را ارائه می دهد. به عنوان یک تیم مجری تورهای ایرانی محلی و شرکت مسافرتی، اولویت آنها ارائه لمس محلی به شما است و هسته اصلی برنامه های سفرشان کمک به مسافران در تعامل با مردم محلی است. 
4. iranamaze
یکی از مواردی که این وبسایت را جذاب می کند، تنوع تورهای فرهنگی ایران است که به صورت خاصی در آن ارائه شده است. تنوع قومیت‌ها و فرهنگ‌هایی که در تور ایران با آن‌ها مواجه می‌شوید، سفر به آن را به تجربه‌ای جالب تبدیل می‌کند و به شما این حس را می‌دهد که هر منطقه کشور خودش است.
Iranamaze  قصد دارد که ایران واقعی را در تورهای فرهنگی ایران به شما نشان دهد. شما نه تنها می توانید از مکان های محبوبی که قبلاً در مورد آنها شنیده اید بازدید کنید، بلکه لحظات خاصی را نیز تجربه خواهید کرد که شما را به اعماق رمز و راز این سرزمین می برد.
5. tasteiran 
TasteIran تجربیات کم نظیری را در سراسر ایران به شما ارائه می دهد. آنها راهنمایان و تور لیدرهای محلی را برای اجرای تورهای ایرانگردی و تجربیات در مسیرهای کلاسیک و غیر معمول ایران پیدا کرده و انتخاب می کنند. به این ترتیب با استفاده از امکانات مدرن توجه به سبک زندگی پایدار و بوم گردی را در اولویت قرار می دهند. تیم TasteIran معتقد است که با ارائه تجربیات و تورهای ایرانگردی از مردم محلی به بازدیدکنندگان، آنها می توانند هم طعم زندگی و سنت های واقعی را بچشند و هم در سفر خود به ایران از طریق گردشگری پایدار و سفرهای تجربی تأثیر مثبتی بر طبیعت و جامعه داشته باشند.
سخن پایانی:
ایران کشوری پهناور پر از جاذبه های تاریخی باشکوه و مناظر طبیعی خیره کننده است. تنوع جاذبه های ایران، آن را به مقصدی شگفت انگیز برای مسافران با هر سلیقه ای تبدیل کرده است. با این حال، برنامه ریزی یک سفر ایده آل به ایران را نیز دشوار می باشد و حتی یک ماه گشت و گذار در ایران ممکن است برای دیدن همه چیز کافی نباشد، اما می‌توان یک سفر کامل به ایران را برنامه‌ریزی کرد که بهترین مقاصد ایران، مهم‌ترین جاذبه‌های ایران و لذت‌بخش‌ترین کارها را بر اساس علایق فردی را شامل شود. یکی از راههای برنامه ریزی سفر از طریق وبسایتهایی است که به شما از گرفتن ویزا گرفته تا تمامی مراحل سفر کمک می کنند و یا خدماتی را بر اساس نیازهایتان به شما ارائه می دهند. در این مقاله از ایران تاپ فایو  بهترین وبسایتهای گردشگری در ایران را به شما معرفی کردیم تا بتوانید برای سفر  بعدی در ایران بهتر برنامه ریزی نمائید.
ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید، از شما دعوت می‌کنیم تا با دنبال کردن ایران تاپ فایو در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام، از خواندن آخرین مطالب ما بهره مند شوید و اطلاعات خود را در رابطه با مواردی از جمله لایف استایل، ورزش، گردشگری، آشپزی و… را افزایش دهید.
 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید