پنج راه ساده برای اینکه قد بلندتر بنظر برسید!

نکاتی در مورد نحوه لباس پوشیدن که با رعایت آنها کشیده تر بنظر میرسید!


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آیا می دانستید با انتخاب لباس مناسب می توانید هم قد بلندتر و هم لاغرتر به نظر برسید؟ حتی اگر کاملا از ظاهر خود راضی باشیم، گاهی اوقات ممکن است بخواهیم با دستکاری های کوچک تغییراتی مثبت به ظاهر خود بدهیم. اگر از قد خود ناراضی هستید، در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد تا چگونه می توانید با انتخاب لباس مناسبتان قد بلندتر به نظر برسند. جالب است بدانید بلندتر نشان دادن شما کاری بسیار آسان است و با چند لباس و لوازم جانبی که در کمد خود دارید، می توانید در هر زمان که بخواهید به این خواسته برسید. اگر کنجکاو هستید که بدانید چگونه می توانید با انتخاب لباس های مناسب قدبلندتر به نظر برسید، با ما همراه باشید تا توصیه هایی کاملا عملی و ساده را به شما ارائه نمائیم تا به ظاهر ایده آل خود دست یابید.

1. همیشه کفش هایتان را با شلوارتان هماهنگ کنید
وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، اغلب کفش‌ها دست کم گرفته می‌شوند. فرقی نمی‌کند دو جفت کفش داشته باشید یا 200 جفت، متناسب بودن کفش هایتان با شلوار بسیار مهم است، بویژه وقتی می‌خواهید بلندتر بنظر بیایید. اول اینکه کفش شما باید کنتراست کمی با شلواری که می پوشید داشته باشد. بنابراین، اگر شلوار جین تیره می‌پوشید، بهتر است کفش‌های کتانی سرمه‌ای تیره را به جای یک جفت سفید روشن انتخاب کنید. 
همانطور که خانمها از کفش پاشنه دار با رنگهای خنثی برای کشیده تر بنظر آمدن پاهای خود استفاده می کنند، آقایان با حذف یک تفاوت مشخص بین کفش و شلوار خود، این تصور را ایجاد خواهند کردکه دارای پاهای بلندتری می باشند و از طرف دیگر این فرم کفش شما است که مهم است. برخی از کفشها بدلیل پنجه پهن و مربعی شکلی که دارند، قد شما را کوتاه می کنند. با یک کفش با پنجه کلاسیک یا کمی نوک تیز می تواند تا طول پاهای خود را بیشتر نشان دهد.
2. کمربندها را کنار بگذارید
کمربندها برای نگه داشتن شلوارهای نامناسب عالی هستند، امادر عین حال می توانند یک استایل خوب را خراب کنند. از کمربندهای عجیب و غریب که بیش از حد پهن هستند و یا بیش از حد متضاد با بقیه لباسها هستند، استفاده نکنید. اگر کمربند برای شما ضروری است، حتما مشکی ساده را با سگکی بسیار ساده انتخاب کنید.
شلوار فاق بلند بپوشید و مانند یک رپر دهه 90 از شلوارهای فاق کوتاه استفاده نکنید. با بلند کردن قد فاق شلوارتان، نه تنها به نظر می رسد که پاهای بلندتری دارید، بلکه استایل شما بروزتر خواهد شد.
3. پیراهن های آستین کوتاه را کنار بگذارید
اگر قد کوتاهی دارید، پیراهن‌های آستین کوتاه می‌توانند ظاهر نامناسبی به شما بدهند، بنابراین به‌جای آن ها، لباس های آستین بلند را انتخاب کنید. آستین های بلند دارای ظاهری کشیده تر هستند و میتوانید با کشیدن آستین‌ها تا زیر آرنج‌تان، استایل خود را غیر رسمی تر کنید.
اگر هنوز هم از طرفداران تیشرت های عکس دار خود هستید، کافی است تی شرت خود را با یک پیراهن جین آستین بلند بپوشید و با بالا زدن آستین ها نه تنها از لحاظ ظاهری شیک تر به نظر می رسید، بلکه به دلیل اضافه شدن خطوط عمودی روی پیراهن جین، متناسب تر نیز به نظر خواهید رسید.
4. از جادوی تک رنگ استفاده نمائید
لباس پوشیدن تک رنگ از سر تا پا یک راه آسان برای بلند قدتر به نظر رسیدن است. این نوع استایل یک خط پیوسته و بدون وقفه را برایتان ایجاد می کند که  شما را کشیده ترنشان خواهد داد. با سایه ها و بافت های مختلف در یک خانواده رنگی بازی کنید تا نتایج جالبی بدست آورید. از رنگ‌های پررنگ نترسید - شما شایسته دیده شدن هستید!
نکته: از یک طیف رنگی بپوشید. لازم نیست به منظور انتخابهای تک رنگ جهت بالاتنه و پایین تنه فقط رنگ مشکی یا رنگهای تیره را انتخاب نمایید. با استفاده از یک طیف رنگی بعنوان رنگ پایه اصلی از ایجاد خطوط افقی که از نظر بصری شکست ایجاد میکنند، جلوگیری خواهید نمود.

5. استفاده از پارچه هایی با راه های عمودی
راه های عمودی یکی دیگر از روشها برای داشتن ظاهری قد بلندتر است. لباس ‌هایی که راه‌های عمودی دارند می‌توانند ظاهر پاهای شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهند. دقت کنید که از راه راه های افقی اجتناب شود زیرا ممکن است شما را کوتاه تر از آنچه هستید، نشان دهند.
در صورت علاقه مندی به استایل های کلاسیک و مینیمال، طرح های راه راه ساده و ترکیب آن ها با رنگ های خنثی انتخاب مناسبی می باشد. مثلا ترکیب یک شلوار راه راه مشکی و سفید با یک بلوز تک رنگ مشکی و یا سفید و در آقایان یک کت و شلوار راه راه با پیراهن ساده و تک رنگ از کلاسیک ترین استایل ها به شمار می روند. 
سخن پایانی:
نحوه لباس پوشیدن افراد می تواند از چندین جهت بر ظاهر آنها تأثیر بگذارد. لباس پوشیدن به روش دلخواه به خودی خود اشکالی ندارد، هر شخص می تواند سبکی از پوشش را دوست داشته باشند و کسی که دیگران سبک لباس پوشیدنش را  متمایز بدانند ممکن است در آینده به صاحب یک مد بدل گردد. اما گاهی اوقات انتخاب اشتباه در نحوه انتخاب لباس می تواند ظاهری نادرست را ایجاد کند مثلا باعث شود فرد کوتاهتر از آنچه هست به نظر برسد، در حالی که انتخاب درست شخص می تواند ظاهری کشیده تر را برایش ایجاد کند. با این حال، اگر شما فردی هستید که ظاهر بلندتر را جذاب‌تر می‌دانید، در این مقاله برای شما پیشنهاداتی ارائه نمودیم که به شما کمک خواهند کرد تا ظاهر دلخواهتان را به دست آورید. امیدواریم تا با خواندن این مقاله دوباره سری به کمد لباسهایتان بزنید و در مورد ست کردن آنها با ایده های جدید فکر کنید.
از شما سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما می خواهیم تا با دنبال کردن ایران تاپ فایو در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام از خواندن آخرین مطالب ما بهره مند شوید و اطلاعات خود را در رابطه با مواردی از جمله لایف استایل، ورزش، گردشگری، آشپزی و… افزایش دهید.
 

 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید