معرفی بهترین تاکسی های اینترنتی در ایران

راهنمایی برای حمل و نقل راحت در دیار پارسی


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

چه توریست باشید و چه شهروند، امروزه در تمامی شهرهای ایران ترافیک و شلوغی مسیرها ممکن است شما را از بیرون بردن ماشین شخصیتان پشیمان کنید.گرچه تلاش های بسیاری در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در ایران صورت گرفته است، اما نباید از یاد برد که همچنان مسیرهایی در کلان شهرهایی مانند تهران یا اصفهان وجود دارند که قابلیت دسترسی با مترو یا اتوبوس را ندارند. بنابراین تفاوتی ندارد با چه هدفی به تاکسی گرفتن روی می آورید، در ساعات اوج ترافیک پیدا کردن تاکسی تلفنی یا حتی ماشین دربست کار دشواری است. شاید همین فاصله زمانی در مارکت حمل و نقل سبب شد که تاکسی های اینترنتی به وجود آیند. 
این تاکسی ها کارکرد ساده ای دارند، نزدیک ترین راننده به شما را انتخاب می کنند و با فرستادن لوکیشن دقیق حضور شما، زمان معطلی را کاهش می دهند. همچنین اغلب این ارائه دهندگان قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. 
به همین منظور در این راهنمای جامع، به دنیای تاکسی های ایران وارد می شویم و شما را با بهترین شرکت های تاکسی اینترنتی که به ساکنان محلی و بازدیدکنندگان بین المللی خدمات می دهند، آشنا می کنیم. آیا شما هم به دنبال یک سفر سریع درون شهری هستید یا به یک سفر دراز مدت برای کاوش در سراسر کشور نیاز دارید؟ این شرکت های قابل اعتماد و معتبر تضمین می کنند که نیازهای حمل ونقل شما با سهولت برآورده شود.
 

1. "تپسی": پلتفرم برتر تاکسی
تپسی را می توان به عنوان یک پیشرو در صنعت تاکسی ایران دانست که روشی جدید برای تاکسی گرفتن را اجرا کرد. تپسی با دارا بودن اپلیکیشن کاربرپسند و ناوگان گسترده، گزینه ای محبوب برای کسانی است که به شکل روزانه مجبورند از تاکسی اینترنتی استفاده کنند. 
از جمله جذابیت های اپلیکیشن تپسی میتوان به مواردی همچون امکان بازی کردن در خود اپ، هنگام منتظر ماندن برای قبول درخواست از سمت راننده است. همچنین بروز رسانی زمان های رسیدن راننده و زمان رسیدن به مقصد، داشتن قابلیت پرداخت اعتباری و تسویه پایان ماه اشاره کرد.

تپسی یکی از برترین کمپانی های تاکسی ایران

 

2. "اسنپ": گسترش دسترسی و عالی بودن خدمات
 بعید می‌دانیم این روزها کسی باشد که از اسنپ حداقل یک بار استفاده نکرده باشد. این سوپر اپلیکیشن که امروزه قابلیت خرید از قصابی، گل فروشی، شیرینی فروشی و همچنین درخواست تاکسی آنلاین را در خود دارد، در ابتدا کارش را با تاکسی اینترنتی شروع کرد. 
ناوگان اسنپ نسبت به رقبا گسترده تر است و به همین دلیل، اغلب اوقات شما مجبور نیستید زمان زیادی منتظر بمانید تا یک راننده درخواست شما را بپذیرد. اگرچه در طی نزدیک به 11 سال فعالیتش، حواشی زیادی به همراه داشته است، همچنان محبوب و مورد استفاده عموم مردم است. 
یکی از جذابیت‌های تاکسی اسنپ، امکان سوار شدن بر ماشین‌های لوکس به انتخاب مشتری است.
شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ اسنپ تا تپسی؟ علت انتخاب شما چیست؟

نمایی از سوپر اپلیکیشن اسنپ 

 

3. "تاکسی 360" مارکت پلیسی Market Place برای یافتن بهترین قیمت 
 شاید برایتان سوال باشد رد مسیری که پیش رو دارید، کدام یکی از ارائه دهندگان قیمت بهتری دارند؟ چه تاکسی اینترنتی و چه تاکسی تلفنی. کمپانی "تاکسی 360" برای پاسخ دادن به همین سوال ایجاد شد تا بهترین قیمت را به شما نشان دهد و همچنین امکان 
رزرو بلیط اتوبوس و هواپیما نیز از طریق این سامانه وجود دارد. امید است با بالا رفتن سن این کمپانی و تبلیغات بیشتر، در سطح جامعه بیشتر شناخته شود و به یک رقیب خوب برای اسنپ و تپسی تبدیل گردد. 

تاکسی 360

 

4. "تاکسی ماکسیم" با پشتوانه اعتماد مردم به علی دایی
یکی از بازیکنان قدیمی در صنعت تاکسی ایران است که خود را به عنوان ارائه‌دهنده ایمن و مقرون به صرفه خدمات حمل‌ونقل معرفی کرده است. با ناوگان متنوع از خودروهای سدان، ون، و مینی‌بوس و همچنین با دارا بودن انواع خودروهای لوکس و گران قیمت، می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال تشریفات خاص می‌گردند. 
ماکسیم با شعار "وقت سفر است" از سال 1396 شروع به فعالیت کرده است و در این بین علیرغم تمام ناملایمت‌ها و سختی‌ها به خوبی جایگاه خود را حفظ کرد. شاید شما ماکسیم را از تبلیغاتی که در سالهای ابتدایی فعالیت این کمپانی نمایش داده می‌شدند، بخاطر داشته باشید. 
تجربه کار با ماکسیم داشته‌اید؟ به نظرتان اپلیکیشن این تاکسی کاربر پسند است؟
تاکسی های ماکسیم در سطح شهر 

 

5. "تاکسی هیترو "
شاید این نام برای شما چندان آشنا نباشد چرا که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. احتمالا خواندن داستان این کمپانی از زبان پایه گذاران آن برایتان روشنایی بیشتر به همراه داشته باشد. در بخش درباره ما تاکسی هیترو چنین نوشته شده است:
با افزایش روزافزون متقاضیان تاکسیهای اینترنتی، نیاز به خدمات بهتر و با کیفیت تر نیز افزایش یافته و خلا وجود سرویسی با کیفیت و متناسب با استانداردهای روز دنیا در این بخش از حمل ونقل به وضوح احساس می شود. در شرکت "شهر هوشمند آستیاگ" بر آن شدیم تا با عرضه نسل جدید تاکسی اینترنتی، سرویس هایی با کیفیت، با استفاده از خودروهای مدل بالا و ایمن و رانندگان آموزش دیده مورد تایید سازمان تاکسیرانی کشور، عرضه نماییم. با استفاده از اپلیکیشن یا وب سایت "هیترو"، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده، درخواست خودرو نمایید. نزدیکترین خودرو در کمتر از چند دقیقه در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید لذت سفریVIP را تجربه کرده و تفاوت را احساس کنید. سرویس تاکسی اینترنتی VIP "هیترو" در حال حاضر در مناطق 1، 2، 3 و 6 تهران فعال بوده و به زودی در تمامی مناطق شهر تهران آغاز به فعالیت خواهد نمود.
عکسی از تاکسی های در اختیار هیترو

 

 نکاتی برای یک سفر راحت‌تر با تاکسی‌های برتر ایران 

1. **آماده داشتن آدرس مقصد:** 
بهتر است برای سریعتر کردن پروسه سفر، آدرس مقصد را به شکل واضح داشته باشید و همچنین لوکیشن دقیق را در اپلیکیشن وارد کنید.
2. **مذاکره برای سفرهای درازمدت:**
این موضوع را دست کم نگیرید! برای سفرهای دراز مدت، در نظر داشته باشید با راننده قبل از ایجاد سفر هزینه ثابت را مذاکره کنید تا از هرگونه پرداخت ناگهانی معاف باشید.
3. **صبر در ساعات پرترافیک:**
 ترافیک در شهرهای ایران مشکل متداولی است، بنابراین برای سفرهای خود در ساعات پرترافیک آماده باشید، مطمئن باشید این شرایط برای راننده هم دشوار است.
4. **ارتباط با پشتیبان در زمان مناسب**
چنانچه در طی سفر، احساس ناامنی داشتید، از رفتارهای راننده متعجب شده بودید و یا هر مشکلی پیش آمد، سریعا با پشتیبان تصمیم بگیرید. 
 

جمع بندی برترین تاکسی‌های اینترنتی ایران 

صنعت تاکسی ایران یک وسیله حمل‌ونقل مقرون به صرفه و راحت برای مسافران داخلی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. با توجه به تغییر سیاست‌های کلان و جوان گرایی و همچنین جلوگیری از آلودگی بیشتر هوا، در حال حاضر ناوگان جدید جایگزین تاکسی‌های قدیمی شده‌اند و اغلب اوقات شما سفر خوشایندی را در پیش خواهید داشت.
در این مقاله با هم بهترین شرکت‌های تاکسی را بررسی کردیم که به شما اطمینان می‌دهند، نیازهای حمل‌ونقل شما با کارایی، راحتی، و در نظر گرفتن حساسیت‌های فرهنگی ایران و خصوصا مناطق مختلف، برآورده می‌شوند. ممنونیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید. خوشحال می‌شویم خواننده نظرات شما در بخش کامنت‌ها باشیم.



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید