ترند های بهاری امسال برای خانم های ایرانی

یک راهنمای کلی برای خانمهایی که می خواهند بهار امسال خوش استایل باشند!


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اگر به دنبال جذابیت بخشیدن به ظاهر خود در فصل بهار بعنوان یک خانم ایرانی هستید، باید با دقت ترند های این فصل را بررسی کنید. البته چنانچه وقت کافی برای چک کردن انواع و اقسام وبسایت های مرتبط با مد و فشن را ندارید و یا نمی توانید با زمان گذاشتن در اکانت اینستاگرام اینفلوئنسرهای این حوزه، متوجه شوید دقیقاً چه چیزهایی این روزها ترند هستند، نگران نباشید. در این مقاله از ایران تاپ فایو به سراغ معرفی ترندهای بهاری 2024  برای بانوان زیبای ایران زمین رفته ایم. 
بهار به معنای نو شدن، جنب و جوش و زنده شدن طبیعت است. بنابراین میتوان ادعا داشت تمامی مدها و ترندهای این فصل نیز در حال نو شدن خواهند بود. پس باید انتظار دیدن رنگ های سر زنده و طرح های شیک و شلوغ را داشته باشیم. 

1. توجه به مد بومی و سنتی ایران
 اگرچه جهان مد تغییر پیدا کرده و در حال رشد است، اما عناصر مهمی از مد بومی ایرانی همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند. لباس های سنتی ایرانی با استفاده از الگوها و طرح های منحصر به فرد خود، هنوز هم بسیار جذاب هستند. پس با وارد کردن بته جقه ها و یا طرح های پیچیده اسلیمی و گلدوزی های سنتی، سوزن دوزی ها و غیره میتوانید استایلی اصیل و در عین حال امروزی و جذاب برای بهار داشته باشید.

 

2. این بار با استفاده از آستین، کانون توجه را بدزدید
با آستین هایی که توجه را جلب می کنند، یک حس جسورانه در نگاه افراد ایجاد کنید! از آستین های حجیم توری گرفته تا آستین های که روی کت تا شده اند، طرح های اغراق آمیز آستین ها در بهار امسال مورد توجه قرار گرفته اند. لباس خود را با آستین هایی که با چین ها یا گلدوزی های پیچیده تزیین شده اند، همراه کنید تا هم راستا با ترندهای بهاری پیش بروید و به استایل خود رنگ و بوی ویژه ای ببخشید.

 

3. مینیمالیسم در آرایش : زیبایی چهره طبیعی
یک آرایش طبیعی را امتحان کنید که ویژگی های شما را بدون اغراق نمایش می دهد. از فرمول های سبک مانند مرطوب کننده های رنگی یا کرم های BB برای دستیابی به درخشندگی چهره خود استفاده نمایید و روی تقویت چشم های خود با رنگ های ملایم و خنثی تمرکز کنید. زمان استفاده از خط چشم های سنگین گذشته است! به سراغ خط چشم های فانتزی و رنگ هایی مثل آبی و سبز و سفید بروید. صورتتان را با کانتورهای سنگین کاور نکنید و بیشتر از رژگونه هایی با رنگ های طبیعی گرم یا هلویی استفاده کنید. در مقاله های قبلی ایران تاپ فایو مفصل در مورد ترندهای زیبایی 2024 صحبت کردیم. با مراجعه به این مقاله می توانید اطلاعات لازم را برای داشتن یک چهره ی زیبا و طبیعی بدست آورید.
4. پارچه های پایدارتر را انتخاب کنید 
هوای بهاری تقریبا غیر قابل پیشبینی است. بنابراین باید لایه لایه لباس پوشیدن را ادامه دهید اما این لایه ها تا جای ممکن باید سبک و خنک باشند. چرا که ما نمیخواهیم در حین انجام فعالیت های روزمره حسابی تعریق کنیم! یکی از پارچه هایی که این روزها مورد توجه طراحان و مصرف کنندگان قرار گرفته است، لینن است. با توجه به قابلیت تنفس عالی و عدم جذب سریع رطوبت، پارچه لینن به یک منسوج محبوب و باارزش تبدیل شده است. این نوع پارچه مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و به خنک شدن شما کمک زیادی می‌کند.
در عصر آگاهی از محیط زیست، مد پایدار در کانون توجه قرار می گیرد. لباس های ساخته شده از پارچه های ارگانیک مانند پنبه، کتان یا بامبو را انتخاب کنید که تاثیرات منفی بر محیط زیست را به حداقل می رساند و شیوه های تولید اخلاقی و انسانی را ترویج می کنند! به طور مثال ممکن است نام برند شین SHEIN را شنیده باشید. در سوشال مدیا بارهای زیادی درباره اینکه کارکنان این برند تحت فشار بالایی هستند و در شرایط نامناسبی کار میکنند و دستمزد بسیار پایینی دریافت میکنند، صحبت شده است. بنابراین بهتر است به جای اینکه ماهی یک بار به خرید بروید، مواردی را به کمد خود اضافه کنید که حداقل برای یک فصل قابل استفاده باشند. توجه به این موضوع کمک می کند شما به اندازه خودتان قدمی برای پایداری محیط زیست و کمتر آلوده شدن آب و خاک برداشته باشید.

 

5. اکسسوری های الهام گرفته شده با استفاده از عناصر طبیعی
با اکسسوری های الهام گرفته از طبیعت، به استایل بهاری تان، جزئیات نهایی را اضافه کنید. جواهرات دست سازی را انتخاب کنید که با نقوش ظریف گل آراسته شده اند یا از مواد طبیعی مانند چوب، صدف یا سنگ را انتخاب کنید. گنجاندن عناصر الهام گرفته از طبیعت در لوازم جانبی خود، حال و هوای غیرعادی را به ظاهر شما می بخشد، که برای همراهی با غیر قابل پیشبینی بودن و پر از اتفاق بودن فصل بهار عالی است.

6. جادوی تک رنگ: مونوکروم یعنی شیک بدون زحمت
کمد لباس های بهاری خود را با استایل های تک رنگ، مونوکروم، که به شکل شیک اما بی دردسری، سلیقه شما را به نمایش می گذارند، آراسته کنید. لباس های تک رنگ چه یک مجموعه کاملاً سفید یا یک ظاهر خنثی از سر تا پا باشد، با کمترین تلاش ظاهر یک استایل را جسورانه تر خواهند کرد.
برای روزهایی که حوصله زیادی برای فکر کردن به ترکیب کردن رنگ ندارید، استایل های مونوکروم بهترین انتخاب هستند. می توانید بافت ها و سایه های مختلف را در یک خانواده رنگی آزمایش کنید تا عمق و بعد را به لباس خود اضافه کنید.

 

7. از حالات بوهو شیک استفاده کنید: سبک آزاد
با استایل بوهو تا چه اندازه آشنایی دارید؟ این سبک آزاد و رها، شامل جزییات هنری و عناصری مانند قلاب بافی، گلدوزی و بافت هاست تا ظاهری خاص و تکرار نشدنی به شما بدهد. بوهمنی یک سبک زندگی است که به مرور از جیپسی ها جدا شده و به لایف استایل روزمره ما نیز رسیده است.

 

8. لوازم جانبی مو: ظرافت بدون زحمت
مدل موی خود را با اکسسوری های شیکی که به ظاهر شما جذابیت می بخشد، ارتقاء دهید. از سنجاق موی ظریف گرفته تا هدبندهای معمولی و بویژه استفاده از طرحهای پاپیون ساتن و یا تور که این روزها حسابی ترند شده اند، استفاده از این اکسسوری های متعلق به مو، یک راه آسان برای بالا بردن جذابیت ظاهرتان است. اکسسوری هایی را انتخاب کنید که مکمل لباس شما باشد و استایل شخصی شما را منعکس کند، این مورد می تواند چه یک تاج براق یا یک تاج گلدار عجیب و غریب باشد!

سخن پایانی:

بهار یعنی فصل نو شدن و شکفتن. بنابراین طبیعی است که ما هم بخواهیم در این فصل ظاهر خود را تازه کنیم و از ترندهای بهاری پیروی کنیم تا با جذابیت این فصل همراه شویم. در مقاله امروز ایران تاپ فایو 8 مورد از ترندی ترین نکات بهار 1403 را بررسی کردیم تا با کمک آن، بتوانید جسارت و تازگی را به استایل خود ببخشید. فکر می کنید جای چه نکته ای در این لیست خالیست؟!  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تیم ایران تاپ فایو به اشتراک بگذارید. 
سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید، دعوت می کنیم تا با دنبال کردن ایران تاپ فایو در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام، از خواندن آخرین مطالب ما بهره مند شوید و اطلاعات خود را در رابطه با مواردی همچون لایف استایل، ورزش، گردشگری، آشپزی و… افزایش دهید.
 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید