پنج مرکز خرید لاکچری در استانبول

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول برای لوکس پسندها


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

استانبول شهری است که هرگز نمی خوابد و تمام مزیت های یک شهر را برای گردشگری را دارد، وجه تمایز این شهر به پارک ها، موزه ها و میدان های مشخص محدود نمی شود، بلکه شامل مراکز خرید و بازارهای زیادی است که هر آنچه را که یک گردشگر می خواهد به او ارائه می دهد و گردش در استانبول کامل نمی شود مگر با بازدید از بازارها و مراکز خرید معروف استانبول که شامل تمامی برندهای بین المللی و محلی، چه در قسمت اروپایی و چه آسیایی استانبول است. تنها قدم زدن در مراکز خرید استانبول، به ویژه با خدمات عالی که این مراکز ارائه می کنند، تجربه ای منحصر به فرد برای شما به ارمغان می آورد. 
استانبول بهشت خرید در خاورمیانه است، در استانبول از مغازه های عتیقه فروشی و فروشگاه های مد زیبا گرفته تا مراکز خرید همه و همه جاذبه های خرید برای گردشگران از سراسر دنیاست. استانبول جان می‌دهد برای خرید وسایل و اجناس لوکس و لاکچری! بنابراین اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که از گشت‌وگذار در پاساژهای لوکس و زیبا و گران قیمت لذت میبرید مراکز خرید لوکسی که در این شهر وجود دارد می تواند بعنوان یک مقصد توریستی برای شما لحاظ گردد. در ادامه، پنج مرکز خرید لوکس استانبول را که خریداران رضایت بالایی از خدمات آنها داشته‌اند، معرفی می نماییم. همچنین به صورت خلاصه، تعدادی از امکانات هر مرکز خرید شرح خواهیم داد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر مرکز خرید، به صفحه معرفی آن مراجعه کنید.
1. مرکز خرید AKASYA AVM
یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در بخش آسیایی است و از نظر طراحی و کیفیت و دارا بودن معتبرترین خانه‌های مد بین‌المللی و ترک مانند آرمانی، باربری، تادز، بین، فاکو، یک مرکز خرید بسیار متمایز محسوب می‌شود. در این مرکز فروشگاه اپل، و همچنین مرکز سرگرمی  Cedzania برای کودکان وجود دارد. این مرکز خرید دارای 15 سینما و تعداد بسیار زیادی از بهترین رستوران ها و کافه های بین المللی و ترکی مانند کافه فرانسوی لادور برای عاشقان فانتزی و شکلات گودیوا می باشد.

مرکز خرید آکاسیا تقریبا سیصد فروشگاه و ۲فضای سبز و زیبا دارد ، در این مرکز خرید میتوانید انواع و اقسام اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ،کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را از انواع برندهای ترک و بین المللی تهیه کنید. با بازدید از این مرکز خرید مجلل، تحت تاثیر کیفیت خدمات قرار می گیرید و خرید بسیار خاصی را تجربه خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز خرید آکاسیا به لینک زیر مراجعه نمایید: https://www.ak-asya.com.tr /


2. مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول
ایستینیه پارک یکی از باشکوه ترین مراکز خرید استانبول است که دارای یک سقف شیشه ای با معماری خاص است و مهم ترین برندهای داخلی و بین المللی را در خود جای داده است. این مرکز خرید یکی از مهم ترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول است که در قسمت اروپایی استانبول در منطقه سارییر واقع شده است، مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از مجلل ترین و زیباترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید دارای بیش از 300 فروشگاه و برند از جمله پوشاک، کفش، جواهرات و لوازم جانبی می باشد و معروف ترین برندهای بین المللی مانند Chanel و Cartier و برندهای لوکس ترکیه مانند Vakko، Gizia و بسیاری دیگر از موارد مهم را در خود جای داده است. این مرکز خرید شامل گروه بزرگی از رستوران‌ها و کافه‌ها ، به‌عنوان مثال، رستوران بین‌المللی Shake Shack است، و همچنین شامل بازی‌های متنوعی برای کودکان است تا بتوانند زمان خوبی را درآن سپری کنند و والدینشان بتوانند آزادانه به خرید بروند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز خرید ایستینیه پارک به لینک زیر مراجعه نمایید: https://istinyepark.com.tr /


3. مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول
این مرکز خرید در محله Mecidiyekoy واقع شده که یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق استانبول در منطقه مجلل شیشلی است و یکی از معدود مراکز خرید در نزدیکی تکسیم محسوب می شود. این مرکز خرید بزرگ شامل حدود 175 فروشگاه و برند از معروف ترین برندهای شناخته شده داخلی و بین المللی و همچنین رستوران ها، کافه ها و سینماها می باشد. این مرکز خرید همچنین دارای محوطه ای برای کودکان است که کودکان می توانند در آن بازی کنند و در فعالیت های گروهی با سایرین شرکت کنند و از این جهت متمایز است که شامل تئاتر دیزنی است که اولین در نوع خود در ترکیه با ظرفیت حدود 600 نفر است.

شما در این مجموعه برخلاف مراکز خرید دیگر با پارک کودکان روبرو نمی‌شوید، بلکه زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع به اتاق‌های بازی جهت ساخت انواع ماکت‌ها یا دست‌سازه‌های خلاق اختصاص داده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز خرید ترامپ تاور در استانبول به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://trumpistanbul.com.tr /


4. مرکز خرید فروم استانبول 
مرکز خرید فروم استانبول در ابتدای سال 2009 در منطقه بایرامپاشا راه اندازی شد، این مرکز خرید نزدیک به 300 فروشگاه از معروف ترین برندهای بین المللی و ترک را در خود جای داده است. فروشگاه معروف IKEA در فروم استانبول واقع شده است، این فروشگاه در زمینه مبلمان آپارتمانی تخصص دارد، فروم استانبول همچنین دارای موزه برف است. مرکز خرید فروم استانبول همچنین شامل یک آکواریوم فیروزه‌ای است که بزرگ‌ترین خانواده کوسه‌های اروپا و ماهی‌های کمیاب و حیات دریایی شگفت‌انگیز را در خود جای داده است و یکی از زیباترین مکان‌های گردشگری استانبول است.

نوع معماری فروم استانبول چیزی است بر جذابیت آن اضافه کرده است. وسعت فروم بسیار زیاد است و معمولا یک روزه نمی توان گشت این مرکز خرید را تمام کرد. در مرکز خرید فروم استانبول می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه و کودکانه در برندهای مختلف را پیدا کنید. معمولا برندهایی که در مرکز خرید فروم شعبه دارند نسبت به شعبه های دیگرشان کامل‌تر هستند و ممکن است مدل شلوار و پیراهنی را که در مغازه‌های دیگر همان برند پیدا نکردید در شعبه فروم پیدا کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز خرید فروم استانبول به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://www.forumistanbul.com.tr/en


5. زورلو مال استانبول در استانبول
مرکز خرید زورلو استانبول شامل 205 فروشگاه از برندهای بین المللی است، مغازه ها در سه طبقه وجود دارند، دو طبقه سرپوشیده که شامل ده ها مغازه برای برندهای سطح بالا برای انواع پوشاک می باشد. طبقه بالایی این مرکز خرید با طراحی معماری خیره کننده آن شبیه به یک میدان است که شامل مغازه هایی برای مارک های بین المللی در فضای باز است. در این مرکز خرید یک طبقه هم به رستوران ها و کافه ها اختصاص داده شده که شامل رستوران های زیادی از برندهای بین المللی و ترکیه ای است، همچنین در طبقه فوقانی زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع وجود دارد که در آن فعالیت ها و بازارچه ها به صورت دائمی برای نمایش محصولات ترکیه برگزار می شود.

مرکز خرید زورلو استانبول بین دو نیمه آسیایی و اروپایی شهر قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی بسیار خوبی دارد. مرکز خرید زورلو را باید واقع در قلب شهر استانبول دانست. ساخت آن حدود 2.5 میلیارد دلار هزینه داشته است، اما به خاطر محبوبیت بسیار بالای این مجتمع تجاری مخصوصا نزد توریست‌ها، سود زیادی از این مرکز حاصل شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز خرید زورلو استانبول به لینک زیر مراجعه نمایید: https://www.zorlucenter.com.tr/en/

 
سخن پایانی:
استانبول یکی از شهرهای گردشگر پذیر خاورمیانه است، که بخش مهمی از صنعت گردشگری کشور ترکیه را تشکیل می دهد. گرانترین مراکز خرید استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگرانی است که تور استانبول را برای سفر انتخاب می‌ کنند. مراکزی لوکس که با عرضه بهترین و لاکچری ترین محصولات برندهای جهانی، بسیاری از افراد را به خود جذب می کنند. گرانترین مراکز خرید استانبول از معدود مکان هایی هستند که علاوه بر دارا بودن فروشگاه های لوکس و مدرن، تفریحات متنوعی از جمله؛ شهر بازی، سینما، سالن تئاتر، آکواریوم و... را نیز شامل می شوند. دراین مقاله ضمن معرفی پنج مورد از گرانترین مراکز خرید استانبول، به صورت محدود به شرح جزئیات و امکانات آن ها نیز پرداختیم. با ایران تاپ فایو همراه باشید تا در مقاله های بعدی برای شما بیشتر از سفر و گردشگری و نکاتی که پیش از سفرهای خارجی بایستی مد نظر قرار دهید بگوییم.



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید