ترندهای زیبایی منسوخ شده که در سال 2024 باز می گردند!

نکات آرایشی که بعد سالها هنوز ارزش یادآوری را دارند!


Admin Irantop جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بارها و بارها ثابت شده است که آنچه که از مد افتاده دوباره برمی‌گردد. فرقی نمی کند که از لباس هایی صحبت کنیم که دهه 1990 در کمدهای لباس وجود داشته است یا مدل موهایی که فکر می کنید در دهه 1970 جا مانده اند. مدهای مختلف همیشه باز می‌گردند و خود را به روز می‌کنند و اگر بگوییم از دیدن برخی از استایلها و محصولات زیبایی دهه های گذشته که به سبکی جدید باز می‌گردند، خوشحال نیستیم، دروغ می گوییم. نکات آرایشی از مد افتاده که در ذهن دارید، را فراموش کنید و بیایید آنهایی را که در حال حاضر جدیدترین‌ها برای سال 2024 هستند، جشن بگیریم. در این مقاله 6 ترند زیبایی قدیمی که امسال دوباره برگشته اند، آورده شده اند.

1. لاک قرمز
در حالی که در سال گذشته لاکهای نود با رنگهای خنثی ترند بود. به این رنگ ناخنها برای سال جدید کمتر توجه می شود و امسال ناخن های قرمز با رنگهای گیلاسی مد روز هستند. هیچ چیز با اعتماد به نفسی که لاکهای قرمز به استفاده کنندگان آنها می دهند، قابل مقایسه نیست و وقتی صحبت از رنگ ناخن سال میشود، هیچ رنگی بهتر از یک قرمز جذاب نیست. لاک ناخن های خنثی باعث می شوند که احساس سستی کنید، اما ناخن های قرمز باعث می شوند احساس کنید که به یک نیروگاه متصل هستید و این دقیقاً همان انرژی است که باید تا سال 2024 مصرف کنید.
2. مدل موی نامرتب
در حالی که مدل موهای "باب" در چند سال گذشته حکمفرما بوده اند، کوتاهی مو امسال چرخشی به سمت گزینه‌ای طبیعی‌تر داشته است و مدل موهای نامرتب امسال بسیار ترند شده است. این مدل موها با لایه هایی که از زیر چانه شروع می شود و قاب صورت شما را بسیار جذاب می‌کند، قرار است اعتماد به نفس و جلوه شیک مدل های دهه 1990 را به نمایش بگذارند. (سیندی کرافورد و کلودیا شیفر را در نظر بگیرید). غیرممکن است که شما با این مدل موها اعتماد به نفس نداشته باشید، و این دقیقاً همان چیزی است که باید در سالن درخواست کنید.
3. رنگ موی خانگی
تبلیعات منفی زیادی در مورد استفاده از رنگ موها در خانه وجود دارند. ممکن است بسیار دیده باشید که قدیمی ترها موهایشان را در خانه رنگ می‌کنند. با اینکه بهتر است که هر کاری را به متخصص آن بسپارید اما با این حال، محصولات رنگ موی  زیادی به بازار آمده است که به طراوت و شادابی تارهای موی شما کمک می‌کنند، بدون اینکه خطری برای آسیب رساندن به موهای شما داشته باشند یا تغییری در رنگ موهایتان ایجاد نمایند که به سختی قابل اصلاح باشد. به دنبال رنگ موهایی باشید که باعث احیاء و صاف شدن تار موهایتان می شوند تا نتیجه ای شبیه به آرایشگاه داشته باشید. می‌ توانید برندهای زیادی را پیدا کنید که رنگ های موی ارگانیک تولید می کنند. چنانچه تمایل دارید مراجعه به سالنهای آرایشی را کاهش دهید، رنگ کردن مو در خانه کاری است که ارزش امتحان کردن را دارد.

4. استفاده از بیگودی های دستی
با توجه به پیشرفت چشمگیر ابزار و وسایل آرایشگری در زمینه شینیون و حالت دهی مو، استفاده از بیگودی های دستی در قرن 21 ممکن است سوال برانگیز باشد. بابلیس ها و حالت دهنده های موی برقی یا اتوی مو به کمک حرارت موهایتان را حالت می دهند.
برخورد مستقیم گرما با ساختار کوتیکول مو، باعث ایجاد آسیب، شکنندگی و خشکی تار موها می شود. استفاده طولانی مدت و مداوم از حالت دهنده های حرارتی و بیگودی های برقی، تهدیدی جدی برای سلامت موها به حساب می‌آید. اما بیگودی های دستی، می توانند ضمن حفظ سلامت موها، زیبایی فوق العاده‌ای به آنها هدیه دهند. درست است که برای تکمیل عملکرد خود به چند ساعت زمان احتیاج دارند، اما باعث آسیب به موهایتان نمی‌شوند و راهکاری ایمن برای فر کردن مو به شمار می‌روند.

5. روتین های ساده مراقبت از پوست
گاهی اوقات، هیچ جایگزینی برای چیزی که همیشه موثر بوده است وجود ندارد. در دنیای روتین های مراقبت از پوست مردم بالاخره متوجه می‌شوند که ساده ترین راهها می‌توانند بهترین‌ها باشند. روتین های شبانه معمولاً شامل تمیز کردن صورت، قرار دادن رتینول در روتین پوستی می تواند یکی از ساده ترین راهها برای شما باشد. برای هرکسی که نگران سلامت پوست و پیری است، این ترکیب ساده هنوز هم فوق العاده خوب عمل می‌کند. اغلب، استفاده بیش از حد از محصولات پوستی ممکن است غیر ضروری باشد، سلامتی پوست شما را تهدید و یا حتی به پوست شما به دلیل نتایج نامطلوب آسیب برساند. سال 2024 سال متفاوتی برای روتین های زیبایی خواهد بود، زنان به سمت ساده بودن حرکت می کنند و روتین های موثر و ساده مراقبت از پوست در منزل می‌توانند در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

6. روغن های معطر
پیش از اسپری های مبتنی بر الکل، روغن های معطر وجود داشتند. در سال 2024 آنها به عنوان یک گزینه رایحه شخصی و ماندگار دوباره ظاهر شده اند. اکنون بسیاری از آنها با موادی که برای پوست مفید هستند، برای یک مزیت دوگانه بکار برده می‌شوند. بعنوان نمونه روغن عطر مشک سفید یک انتخاب فوق العاده است. این روغن عطر گیاهی دارای رایحه ای غنی و ماندگاری طولانی است و یک تجربه شخصی و صمیمی را ارائه می‌دهد.
سخن پایانی:
می‌گویند زیبایی بی‌انتهاست و گاهی اوقات، چیزی که زمانی زیبا تلقی می‌شده با یک بازگشت مجدد پر زرق و برق ثابت می‌کند که چیزهای خوب هرگز از مد نمی‌افتند. همانطور که در سال 2024 قرار می‌گیریم، شاهد ظهور دوباره محصولات و ترفندهای زیبایی قدیمی هستیم که هر کدام به شکلی نوین دوباره ظهور کرده اند. در این مقاله شش ترند برتر زیبایی نوستالژیک را که در حال بازگشت هستند برای شما عزیزان جمع آوری کردیم.
بسیار خرسندیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید نظر شما چیست؟ آیا شما نیز با این بازگشت ترندهای زیبایی قدیمی رو به رو شده اید؟ نظرتان را برای ما بنویسید. از شما دعوت می‌کنیم تا با دنبال کردن ایران تاپ فایو در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام، از خواندن آخرین مطالب ما بهره مند شوید و اطلاعات خود را در رابطه با مواردی از جمله لایف استایل، ورزش، گردشگری، آشپزی و… افزایش دهید.
 



شما هم عضو خبرنامه ما شوید

،با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایران تاپ فایو از آخرین مطالب، به محض انتشار مطلع شوید

برای گپ زدن با کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


ایران تاپ فایو را در رسانه های اجتماعی !دنبال کنید

مطالب ما را در رسانه های اجتماعی نیز می توانید !دنبال کنید